søndag 6. februar 2011

Lange dager...

...ble en skikkelig nedtur her på fredag, når Tuppen begynte å spotte. Tror vi begge gikk ned i kjelleren, for det er ikke bare hun som ble skuffa. Hadde virkelig trodd at det skulle sitte denne måneden, i og med at vi i allefall traff på EL. Men klart, med hennes forhistorie, så er det nok ikke bare bare. Hadde vært så sinnsykt hærlig om vi hadde klart å få klaff på Tuppen min!! <3

Men nå er det EL-testing for fullt for min del, og i går var det svaaaaak "positiv"-strek på testen. Så da antar jeg at det nærmer seg med stormskritt. Er jo så håpløst, i og med at jeg aldri har vært i nærheten av graviditet før. Jeg går jo og er redd for at jeg er steril, av ukjent årsak. For det er jo overhode ingenting som tyder på det. Men likevel så klarer jeg ikke å slå meg så forferdelig til ro med at alt er ok. Så jeg får vel ta meg en tur til til legen, så får jeg høre med han om han vil sende meg videre til flere sjekker. Eller om han mener at det ikke er nødvendig, i og med at mensen stort sett alltid kommer som ei klokke. Og er det ikke slik at dersom jeg får positivt på EL, så er jeg mest sannsynlig fruktbar? Huff, nei det skal ikke være enkelt....

Nå sitter min kjære Tuppen i telefonen, så derfor skriver jeg alt her... Hun kunne sikkert gitt meg et og annet svaret, men da får jeg få det når hun har tid...

Håper vi snart får beskjed om at vi kan komme til HFS, hadde ikke gjort noe.... Selv om jeg krysser fingrene for at jeg faktisk ER fruktbar, og at vi får klaff denne måneden. For vi drar uansett til HFS, uavhengig av hva som skjer. Klart, det kan jo være at vi da får to veldig tette, men det blir bare kos! Men da må vi nok muligens vurdere en annen vogn.... Er jo greit å ha en enkeltvogn også, i tilfelle bare den ene skal ut, men vi vil da uansett ha behov for ei tvillingvogn....Da er uansett valget klart, om det blir to tette. Det blir ei Bugaboo Donkey! Makan til genial vogn. :) Spennede! Men igjen, så forutsetter det jo at jeg faktisk er fruktbar....

Skrevet av: Lillemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)