lørdag 5. februar 2011

Bedre lykke neste gang?

...Så begynte jeg å spotte i går da...Var vel ikke helt uventet, for i følge syklus-kalenderen jeg har laget så skulle jeg starte spottinga i går. Hadde jo selvfølgelig håpet på at spiren skulle sitte der denne gangen, men den gang ei. Ble vel ikke så lei meg med en gang, det tok litt tid før det sank inn. Er så lei av at det aldri klaffer! Nå har jeg kastet inn håndkleet når det kommer til insemineringen, og overlater den jobben til Lillemor. Jeg orker ikke mer akkurat nå. Jeg sa at om det ikke klaffet denne måneden så kom jeg til å gi meg til vi fikk time på Haugesund Fertilitessenter, og det var Lillemor skjønt enig i.
Skulle det vise seg at Lillemor blir gravid med inseminering, og vi får time på HFS til IVF så kommer vi likevel til å gå videre i den prosessen. Kanskje vi får gå gravide sammen? Eller kanskje det blir veldig kort mellom barna? Mange tanker som har surret rundt i hodet i det siste, det er rart hvordan hodet blir påvirket når man prøver å få barn på egenhånd....

Selv om det er trist at det ikke ble nå spire denne gangen heller, så trøster jeg meg med at spire blir det uansett!! Jeg må bare få litt hjelp av legen for å få det til. :)

Skal ringe til Haugesund på mandags morgen for å høre om de har fått papirene mine, klarer liksom ikke å vente på at et brev fra dem skal dumpe ned i postkassa om x-antall uker. vite alle papirene er ankommet klinikken og forhøre meg om når vi eventuelt kan forvente oppstart. Kontrollfreak jeg? Nei, bare litt engasjert....

Bildet er funnet på nett via google.com







Gleder oss til den dagen vi kan holde en så liten hånd i våre hender <3







Skriblerier av: Tuppen

2 kommentarer:

  1. Uff, så dumt at det ikke gikk denne gangen heller *klemmer på*
    Men, dere har jo heldigvis ikke brent lyset i begge ender, og har fortsatt muligheter - jeg krysser alt jeg har for dere begge to <3

    SvarSlett
  2. Alltid like kjipt med negativ test - men da er det bare å prøve igjen;) Masse lykke til med neste runde:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)