fredag 11. februar 2011

Du vet den følelsen....

...man har når man går å venter på mensen? Akkurat sånn har jeg det nå! I og med at jeg plutselig begynte å spotte, så mistet jeg hele følelsen av å være gravid, og går egentlig bare å venter på at jeg plutselig skal få mensen. Snakker om å bli helt rar av denne helsikkes spottinga! Gleder meg til i morgen når vi får vite svarene på blodprøvene, kanskje jeg klarer å slå meg til ro da? Håper i allefall det, for nå vil jeg egentlig bare være gravid uten noen som helst bekymringer. Jeg vil nyte denne tiden uten å ha masse finurlige tanker i hodet hele tiden, det er ganske slitsomt til tider altså.

Jeg har fortsatt litt vondt i magen, men ikke like ille som i går. Dessuten har jeg noe ellevillt med luft i magen, skulle tro at jeg ikke levde på annet enn erterstuing, druer, svisker og store mengder lakris! Men det gjør jeg faktisk ikke, skjønner ikke hvor all den lufta kommer fra. Takk og lov for at lufta er luktfri, ellers så hadde jeg gasset i hjel mine kjære samboere for lenge siden!

Er trøtt som vanlig, så jeg tenker at jeg skal prøve å slepe med meg Lillemor i seng.
Kan i allefall  legge oss med god samvittighet i kveld. Jeg og Lillemor har vært utrolig dyktige idag! Vi har ryddet HELE huset (og det var MYE å rydde!), vasket klær, støvsuget, tørket støv, vasket gulv og kjøkkenbenker. Nå skal helga bare komme. Tror denne helga blir brukt til maksimal hjemmekos. Det er ingenting som er så deilig som å ha et hus som er tipp-topp shinet!

Det eneste vi mangler i huset vårt nå er antonius innredningen som vi skal ha på boden som vi skal gjøre om til walk-in-closet. Hadde det ikke vært for at IKEA lå så himla langt unna så hadde vi handlet innredninga for lenge siden. Men ettersom en slik tur krever litt planlegging med tanke på større bil og overnatting, så tror jeg at vi tar sjansen på å ta dette til våren. Er ikke så veldig keen på å kjøre mange mil på vinterføre, og ihvertfall ikke på de elendige veiene vi har her i Norge!
Ooooh, gleder meg til våren, og ikke minst sommeren. IKEA here we come :D


Skriblerier fra: Tuppen og Micro i magen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)