tirsdag 22. november 2011

Avreise....

Bare sånn kort innpå!

Setting av sprøyta i går 21.30 tok jeg meg av da Lillemor fikk kalde føtter da hun så sprøytespissen. Men hun dyttet inn stemplet på sprøyta, så hun va den som sørget for at innholdet i sprøyta gikk inn i magen min. Teamwork!

Da er det ikke mange timene til vi reiser, faktisk bare tre timer! Kofferten er ferdig pakket, jeg er nydusjet og Lillemor ligger og sover enda. Er utrolig deilig å få reise med fly hele veien, og jeg gleder meg til vi kommer til Gardermoen. Det blir noen timers venting der før vi skal videre til Haugesund, så litt kikking i butikkene og en liten matbit er det som venter oss der. Kanskje vi får handlet noen julegaver? 
Håper bare at formen min holder seg noenlunde. Begynte i går kveld å nyse noe voldsomt og var sikker på at jeg ble akutt allergisk. Dyttet i meg en zyrtec og trodde at det skulle gå over, men jeg tok dessverre feil. Det ble bare værre utover natta, tett i nesa og snørra renner konstant! 
Forkjølelse har vel ikke noe betydning for IVF-forsøket vårt?!

Er litt usikker på om jeg skal pakke ned pc'n i kofferten, må nesten høre med Lillemor når hun våkner for det er hun som må løfte på kofferten. 

Om det blir oppdatering på bloggen vår mens vi er nede i Haugesund vet jeg ikke, men det klør alt for mye i fingrene mine til å ikke oppdatere bloggen. Ikke minst, dere sitter der ute og venter på rapport fra meg. Jo, jeg skal få til å få blogget mens vi er borte. :)

PS!! Jeg gruer meg ikke til uttaket i morgen. (i alle fall ikke enda...)




Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Lykke til, dette SKAL bare gå så bra.....og ja vi venter spent på oppdatering :)

    SvarSlett
  2. Masse masse lykke til! :D
    Heier på dere! <3

    SvarSlett
  3. Åå så spennende!! :D
    Krysser ALT jeg har for at det skal gå deres vei nå!

    Ps: En vanlig forkjølelse har ingenting å si - fikk jeg beskjed om. Men ved feber etc så revuderer de det da bla immunforsvaret kan ende opp med å angripe befruktede egg pga det er på høygir.. Men.. mange ganger gir de tabletter som demper dette da, så det skal i bunn og grunn mye til for at det blir avbrudt pga noe sånt. :)

    SvarSlett
  4. Å såååå spennende!!! Masse lykke til!! Krysser alt jeg har!! :)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til! Krysser fingre og tær for fine egg! Klem

    SvarSlett
  6. Ang forkjølelse, så sier mange leger at det er positivt å ha en infeksjon i kroppen, for siden et befruktet egg i utgangspunktet er "fremmed" for kroppen, vil immunforsvaret automatisk prøve å ta knekken på det - har man en infeksjon er disse cellene opptatt med å bekjempe infeksjonen, og lar dermed egget få være i fred - noe som ofte ender med at det fester seg :) Det er mange som har et overaktivt immunforsvar, disse får medikamenter for å svekke immunforsvaret dersom de prøver å bli gravide, eller de har flere aborter bak seg!

    Så, se positivt på det dere, og regn med at spiren får en ekstra sjanse til å feste seg om immunforsvaret er opptatt på annet hold :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)