tirsdag 1. mars 2011

Syke skrullerier i dpo-land!!!

Jeg er faktisk så trøtt om dagene at det er såvidt at jeg orker å blogge. Har enda ikke somlet meg til å svare på kommentarene dere har kommet med. Øyelokka henger som tunge sandsekker over øynene, men jeg har enda ikke kommet meg i seng.

Fikk pakke i posten i dag, fikk begge trekkene til vogna vår. Ett i rødt og ett i grønt, begge i fleece. Måtte selvfølgelig prøve de på, og det virkelig bra! Er vel den største årsaken til at jeg ikke har lagt meg enda. Sendte selvfølgelig bilder til Lillemor, hun må holdes oppdatert når hun ikke er hjemme.Hadde ikke kamera tilgjengelig når jeg byttet trekkene, så jeg tok bilder med det jeg hadde tilgjengelig og det var mobilen.
Gleder meg enda mer til trekket og vognposen kommer fra Storbritania, for det er skikkelig søtt! Legger ut bilder når det kommer. Er uten tvil blitt hekta på trekk til vogna, for til nå har vi 5 ulike farger....Det skal i alle fall ikke stå på muligheten til å variere.

Mobilkamera viser ikke korrekt farge...Grønnfargen er utrolig fin. 

Trekket er rødt, men manglende blitz på telefonen får det til å virke rosa!!

Ellers er formen min fin, bortsett fra at jeg er trøtt hele tia og ikke får sove. Har sagt til meg selv at jeg ikke skal drive å lete etter symptomer på at jeg er gravid, og til nå har jeg klart meg bra, tror jeg.... Håper selvfølgelig at svømmerne har gjort jobben sin og at egget blir befruktet. Som sagt tidligere så har jeg en god følelse denne måneden.

Var i barndåp i går, og det var forsåvidt trivelig. Fikk kost masse med dåpsbarnet, så håper det påvirker i positiv retning. Da Lillemor og jeg satte oss i bilen begynte vi å prate om at neste barndåp vi skulle i kanskje ble til vår egen krabat. Og man lærer uten tvil av andres måte å arrangere et slikt selskap på. Vi snakket endel om hvordan vi ønsket å ha det, og vi var veldig enige i hvordan det skulle være. Vi pratet om bordplassering, middag, kaker og faddere. Morsomt! Her sitter vi og ikke vet om vi er gravide også planlegger vi barndåp!.... Lenge leve skrullerier i dpo-land!


Skrullete hilsen fra: Tuppen

2 kommentarer:

  1. Elsker at du er en skrulle jeg, pus! ...skulle bare ønske at du snart var gravidskrulle igjen, og ikke "bare" dpo-skrulle! ;)

    SvarSlett
  2. krysser fingrene for oss jeg snuppa mi <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)