mandag 14. mars 2011

Hvor pokker blir den av da?

Lillemor var hjemme en svipp-tur i helga, og det gjorde godt. Vi dro ut å spiste nydelig mat på lørdagen, så kjørte vi hjem og tyllet i oss noen iskalde pils. Oooh, det smakte rett og slett himmelsk, har ikke drukket siden jul, så jeg nøt tel maks. Vi har brukt helga til å kose oss, ikke løftet en finger, vi har rett og slett vært livsnytere.

Ellers så har det ikke skjedd så mye nytt her i huset. Vært å funnet vaskemaskin, så det blir vel ny maskin her i huset i løpet av uka. Skal sjekke med "pappa" om han har mulighet til å frakte den hit til oss, så slipper vi å betale 500 kroner på toppen av beløpet for transport på 1 kilometer....De tar seg godt betalt de transportfirmaene. Har forresten heklet meg lue i dag, og den ble ikke så værst til å være den første lua jeg noen gang har laget...Tror jeg skal kjøpe meg mer garn i morgen, så kan jeg lage en til Lillemor også. 

Har spottet noen dager, så ble det plutselig borte. Lillemor overtalte meg til å ta en test på søndagen, men jeg hadde ingen forhåpninger om at den skulle være positiv. Og det var den ikke heller. Null spotting, og ingen mens i anmarsj. Er i følge mine beregninger på overtid, og skjønner fint lite av det, for jeg bruker ikke å være sen. Mulig den kommer i morgen. Måtte den bare komme, slik at vi får startet på neste prøveperiode.

Denne uka er det vinterferie hos oss, og meningen var at jeg og ungene skulle dra på hytta. Men ettersom vi har 4 dyr, så ble det litt vanskelig. Får finne på noe her hjemme i steden. Mulig det blir skitur på meg og guttungen om været tillater det i morgen. Han skulle i alle fall vise meg en kjempefin plass vi kunne dra til, jeg gleder meg allerede. Jentungen har andre interesser, og skal på shopping med tante og bestemor.

Lovte dere bilder fra soverommet, og her kommer de. :o)
Gaver fra Lillemor <3
Vinduet jeg hadde i garsjen. Har tatt sider fra en gammel bok, gamle kort og klistremerker med teksten "always kiss me goodnight" samt diverse smånips og vips så ble det en dekorasjon.
Detaljer fra hylla ved siden av sminkebordet.
Sminkebordet :D
Om dere lurer på hvor noe er kjøpt, er det bare å spørre så skal jeg svare så godt jeg kan. 
Ha en fortreffelig natt!

Nattaklemmer fra: Tuppen

4 kommentarer:

  1. Det var kjempefine bilder! Men tar du fremdeles greviditetstester? Nå har jeg fått kommentarer fra iallefall to som har testet blendahvit på mensdag og enda har det gått tid uten mens så har de testet igjen og fått positivt. Jeg krysser fingrene for at det er grunnen til at tanta ikke har kommet jeg.

    SvarSlett
  2. Kjenner det skal bli sinnsykt godt å bli ferdig med kurset nå, og komme hjem til verdens beste kjæreste. Er død-sliten i kroppen, og lengter sååårt etter kjærligheta di, Tuppen min!

    SvarSlett
  3. WOW du er flink med interiør! :) Kjempelekkert! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk jenter. :D
    Ønskemor: har svart deg på bloggen din ;)

    Lillemor: skal bli veldig godt å få deg hjem <3 Her gleder vi oss alle sammen, og teller dager.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)