fredag 7. oktober 2011

Telefonsamtalen fra Haugesund....

Den flotte legen på Haugesund Fertilitetssenter ringte meg for litt over en time siden! De ER virkelig engler alle som jobber på den avdelinga, for de tar så innmari godt vare på oss pasienter. De gjør alt for at vi skal få svar på alt vi lurer på og samtidig så viser de en enorm forståelse for at man er ufrivillig barnløs. Takk Gud for at det finnes slike flotte mennesker i helsevesenet! 

Da kan vi gå helga i møte med hodet hevet og uten teite tanker som sørger for lite søvn. Pratet med mannen i nærmere 10 minutter, og det føltes veldig godt, for han hadde tid å svare på de få spørsmålene jeg hadde. Ellers så var det stort sett han som førte samtalen og forklarte hit og dit. Og ja, jeg ble både klokere, veldig glad og faktisk litt trist.
 

Han kunne altså fortelle meg dette: cysten som er igjen skal bort, og vi skal slippe å vente i 3-4 måneder på at den kanskje sprekker. Han vil at vi i første omgang skal forsøke å fjerne den ved at den lokale gynekologen går inn i skjeden og tapper den derfra. Skulle det vise seg at den forblir tom, skal vi starte opp på gonal-f ved neste mens. Da er det bare å krysse fingrene for at vi blir tatt inn nå snarest slik at vi kan få oppstart i november.
Skulle det derimot vise seg at cysten fylles opp igjen etter tapping, må den fjernes ved kikkhullsoperasjon. Når vi får oppstart da, er selvfølgelig uvisst. Legen snakket også om at siden det var blod i cysten, så var det stor sannsynlighet for at jeg har endometriose og ikke pco. Jeg ble selvfølgelig lei meg når han sa det, men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Han må undersøke meg grundigere for å fastslå at det faktisk er endometriose. 


Nå vet ikke jeg så voldsomt mye om denne lidelsen, men jeg har forstått det slik at voldsommer menssmerter kan være et tegn på at man har endometriose. Jeg har siden jeg var 15 år hatt intense smerter ved mens, men det var værst fra 15-17. Når jeg fikk mensen hadde jeg så vondt at jeg kunne besvime og spy av smertene. Etter at jeg begynte på p-piller som 17 åring ble de kraftig redusert. Jeg sluttet på pillen og ble gravid kort tid etter, og gravid igjen kort tid etter at førstefødte meldte sin ankomst. Etter fødslene gikk jeg ett år på p-sprøyta og hadde derfor ikke mensen, og det tok laaang tid før den kom tilbake etter at jeg hadde sluttet på sprøyta. Jeg har siden jeg fikk mensen tilbake, hatt intense smerter ved mensen og ved sengekos. Er det snakk om litt "ivrig" sengekos er jeg helt ødelagt etterpå! Det kjennes ut som eggstokkene mine er i ferd med å sprekke!
(Sorry detaljer om private deler av livet mitt, men skal jeg få forklart det uten å gå rundt grøten, er det bedre at jeg er rett på sak. De som ikke liker det jeg skriver, tvinges heller ikke til å lese bloggen.)
Legen kom med noen trøstende ord: "vi satser på at det bare er pco og ikke endometriose, for den er litt vanskeligere å hanskes med, for den sitter mye dypere i vevet og kan ødelegge mye i eggstokkene".


Det var veldig godt å få den samtalen, ikke minst at han forklarte så grundig som han gjorde. Var snar med å ringe min bedre halvdel for å dele nyhetene, noe hun satt veldig stor pris på. Lillemor ser nå også lysere på dette, og ser for seg at vi er i gang i november om alt går slik det skal. :)
Skal jeg være ærlig vil jeg ikke være for optimistisk her heller, vi har møtt på alt for mange hindringer på vår vei mot målet. Går ting knirkefritt nå fremover er det nesten for godt til å være sant. Etter samtalen med Lillemor ringte jeg sykehuset for å sjekke at gynekologen som jobber der faktisk foretar gynekologiske operasjoner/inngrep, og det gjør han. Da er det bare å vente på at henvisningen skal komme. Legen lovte meg å sende henvisningen til meg på mail slik at jeg kunne dra direkte til sykehuset og levere den personlig for å slippe forsinkende mellomledd. Snille legen! 


Vi fikk pakke i posten i dag, en liten oppmerksomhet fra Jordmødrene for at vi hadde kommet med en del forslag i forhold til temaer de kunne skrive om i bloggen sin, samt at vi laget en ny header til dem. I pakken var det masse flotte scrappbook-ting vi kan bruke til å lage album til vår fremtidige baby og et kjempekoselig kort. Legger ut bilder senere idag.

Ble så rørt av de flotte ordene og gaven at jeg begynte å gråte...
Holdt nesten på å glemme dette; Lillemor fikk brev i posten fra legen sin idag, med svar på en av blodprøvene hun var å tok for en tid tilbake. Som vanlig måtte jeg sparke henne til legen da hun en kveld klaget seg over brennende magesmerter, som attpåtil lot seg temme litt når hun drakk melk, for jeg var skråsikker på at hun hadde magesår. Jeg fikk altså rett. Hun fikk heldigvis medisin mot magesår når hun var på legetimen, og disse fungerer bra. Regner med hun skal tilbake på kontroll når hun har knasket i seg kuren.
Snakker om at vi skal bli rammet av absolutt "alt" av sykdom som går ann å oppdrive. 

Får si som jeg bruker å si: jaja, det går no over te slutt! 

Fikk et akutt innfall av å få lyst til å dra bort i helga, og har drømt om å dra til Trondheim. Impulsivitet er bra! Om vi ikke kunne være hele helga, så kunne vi i det minste dra nedover på lørdags-shopping, IKEA og Søstrene Grene (to av mine favorittbutikker)
Etter å ha sjekket prisene på NSB så tror jeg at vi blir hjemme! Drar ikke nedover dit for en dag med shopping for den nette sum av 1800,- kroner bare i transport opp og ned!
Når jeg tenker meg om, så er det høstferie og det er nok mange som skal ta toget, og alt av billige billetter er borte for lengs. Vi får heller satse på en impulsiv tur en annen gang...



Klemmer fra Tuppen som er veldig glad for at legen ringte. :)

25 kommentarer:

  1. Hei Tuppen!
    Nå har jeg akkurat svart deg på mail, før jeg leste bloggen!

    Jeg lurer på en ting, du trenger ikke svare engang om du føler det blir for personlig. Det kan godt hende du har blogget om det før og, men som en relativt fersk følger så lurer jeg på noe.

    Er det bare aktuelt at det er du som bærer frem barnet? Jeg ser at du har født tidligere, har Lillemor også det? Hvordan ble dere enige om hvem av dere som skal bære frem barnet?

    Jeg håper ikke jeg ble for nysgjerrig, det er bare noe jeg har lurt på :)

    SvarSlett
  2. Svarer deg mer enn gjerne. Grunnen til at jeg er først ut er fordi jeg har vært gjennom utredning og prøvetaking og fikk diagnosen uforklarlig barnløs for 5 år siden. Ettersom jeg allerede var søkt inn til ivf behandling (da med min eks mann) så ble prosessen kortet kraftig ned for oss ettersom det bare var å bytte sykehus og partner i søknadspapirene. Lillemor har nettopp startet sin utredning og vil også bli henvist til gynekolog for så å gjenomgå alt man må for å undersøke om alt ligger til rette for at hun skal bli gravid. Jeg skal bære frem ett barn så får lillemor ta seg av de resterende ;) Vi har ønsker om å få en stor familie. Når vi startet med inseminering gjorde vi det samtidig ettersom vi hadde eggløsning på samme tidspunkt. Etter den første insemineringen begynte kroppen til Lillemor å krølle der til!! Mensen kom aldri og når den kom var den veldig på overtid. Vi var overbeviste om at vi hadde truffet blink på første forsøk ettersom mensen uteble, men den kom etter drøye to måneder. Eggløsningtestene ga heller ikke noe utslag på henne, så da var det bortkastet å fortsette inseminering med henne. Hun har nå gått på provera for å stabilisere syklusen og er som sagt under utredning. Men vi har hele tiden vært innstilt på at begge skal få gå gravide. :-)
    Nå får vi bare ta tiden til hjelp for å se hvordan det står til med henne. Får hun ikke behandling i det offentlige blir vi å bruke Medicus i Trondheim for å få henne gravid.

    SvarSlett
  3. Glemte noe veldig vesentlig i forrige kommentar! Planen var hele tiden at Lillemor var den som skulle bli gravid først, men ettersom syklusen vår var samkjørt ved vårt første forsøk fant vi ut at vi ikke kunne kaste bort den sjansen. Vi hadde jo dobbelt så stor sjanse for å få klaff, og hvem som eventuelt ble gravide spilte ingen rolle.

    Hadde også veldig lyst til at Lillemor skulle bli gravid ettersom eksen hadde nektet henne å bli gravid fordi kroppen til Lillemor ville bli ØDELAGT av en graviditet!

    Ingenting vil glede meg mer enn å se Lillemor "tjukk" <3

    SvarSlett
  4. Det er så deilig å lese at dere blir så godt tatt vare på, selvom veien har blitt lengre å gå, så er den der og bare venter på deres føtter :)

    Takk for at jeg får følge dere, det betyr mye for meg <3

    SvarSlett
  5. Huff.... den endometriosen... jeg leste at 1 av 3 kvinner utvikler det på et eller annet tidspunkt. Jeg synes det du beskriver minner veldig om hva ei venninne av meg beskriver som sine symptomer på endometriose. Derfor trudde jeg heller ikke at jeg hadde det, men nå er jeg nesten sikker på at det er det. Krysser fingrene for at det ikke er det du har.

    SvarSlett
  6. Jeg har blandt annet endometriose og det du beskriver her, minner meg litt om mine egne symptomer :/
    Visse sexstillinger er utrolig smertefulle og eggstokkene føles ut som om de er blitt brukt som bokseputer :(

    Krysser fingrene for at det ikke er det vennen, og at cysten ikke fyller seg igjen etter tapping!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for svar!

    Krysser fingre for deg jeg og, kan bare nevne at jeg også har en cyste på den ene eggstokken, der gyn lenge trodde at den var fyllt med blod. Det viste den seg ikke å være altså, men det var aldri snakk om endo. i den forbindelse.

    SvarSlett
  8. Flippy: Tusen takk for varmende kommentar, og tusen takk for at vi får ta del i en del av ditt liv. <3

    SvarSlett
  9. Ønskemor: Har ikke satt meg så veldig inn i hva endometriose er, men at det er kjipt og plagsomt, det har jeg fortstått. Har du hatt noen utredning for dette?

    Krysser fingrene for at det ikke er det jeg har. :)

    SvarSlett
  10. Ønsket om å bli foreldre: Du beskriver det veldig godt! For det er akkurat slik det kjennes ut til tider...Men jeg venter til etter cystepunksjon, for da har jeg et konkret svar å forholde meg til. Nå er alt så utrolig diffust...

    SvarSlett
  11. Jordmoren: PHUUUU! Godt å høre at det IKKE behøver å være endometriose selv om cysten er fylt med blod. Men som jeg har sagt til de andre, jeg venter med å "deppe" til jeg har noe å forholde meg til ;)

    SvarSlett
  12. (VELKOMMEN TIL LORD SEA SPIRITUAL TEMPLE). Går du gjennom vanskeligheter i livet, trenger din eks tilbake, pengetrolldom, skjønnhetstrolldom, returtrolldom eller hvilken som helst type trylleformel Vil du ha rikdom, lykke eller en kompis E.T.C. han er en tapt elskerspesialist han har hjulpet så mange mennesker rundt om i verden med å fortrylle 1. bringe tilbake den tapte elskeren 2. vinne ditt kjære hjerte 3. hjelpe single med å finne partnere 4. være gift 5. kjærlighetsattraksjon 6. Gifteproblemer & Skilsmisse 7. Kjærlighetsdel 8. nyreproblem eller noen form for sykdom du kan kontakte ham på whatsapp med (+2348158911896) Eller e-post: seawaydr22@gmail.com

    SvarSlett
  13. Alt takket være den mektige sjømesteren for å ha gjenopprettet mitt ødelagte hjem og hentet mannen min tilbake. Jeg var veldig bekymret for hvordan jeg kunne få ham tilbake etter skilsmissen, og han gikk etter en annen kvinne. Jeg visste at det ikke var vanlig og barna mine savner ham så mye og ville at han skulle komme hjem til oss igjen, men all innsats var ikke nok før jeg møtte sjømesteren, den store tryllekasteren som lovet å hjelpe meg, og like etter at han begynte han fikk så mange avsløringer om kvinnen han hadde en affære med, men jeg er veldig glad for at etter det vellykkede arbeidet til den store sjømesteren kom han tilbake til fornuften, han er nå sammen med familien sin igjen og han ser ikke lenger den andre damen en gang til. Send e-post til den store sjømesteren for å få hjelp med alle typer trylleformler. E-post: seawaydr22@gmail.com eller whatsapp ham på +2348158911896 Du kan kontakte Sea master for en rask løsning på dine forholdsproblemer

    SvarSlett
  14. Jeg heter Lisa Brooklyn fra USA. Den store Dr. Ibinoba er virkelig mektig og vet hvordan han skal gjøre jobben sin perfekt. Hvis det ikke var for ham, kunne jeg ikke forestille meg hva som ville ha skjedd. Eksen min har alltid tatt en krangel med meg og alltid slått meg. Han begynte å oppføre seg rart og morsomt og forlot meg for en annen jente. Jeg trodde at alt håpet hadde forsvunnet inntil jeg leter etter hjelp på Internett og jeg kom over så mange vitnesbyrd om det. Jeg var glad, og jeg kontaktet henne på WhatsApp og fortalte ham hva som foregikk. Han lo og forsikret meg om å roe meg om at han vil hjelpe meg og eksen min vil komme tilbake til å tigge meg. De to bor sammen og vi er enda mer forelsket enn slik vi er før vi dro. Kontakt Dr Ibinoba for din egen hjelp. Du kan kontakte ham på hans WhatsApp: + 2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett
  15. Mannen min forlot meg for en annen kvinne, og jeg ble stående i mørket. Det skjedde så fort og i løpet av noen dager snudde livet mitt opp ned. Han dumpet meg etter 3 år uten ord. Jeg kontakter Dr Ilekhojie via e-posten hans, og han lovet å utføre et forsoningsritual for å hjelpe oss å komme sammen igjen. På mindre enn 48 timer etter at han utførte ritualet sitt, begynte mannen min å teste meg igjen og følte seg forferdelig for det han nettopp har utsatt meg for. Han sa at jeg var den viktigste personen i livet hans, og han vet det nå. Ekteskapet vårt er nå sterkt og stabilt. Takk doktor for forsoningsritualet du gjorde for meg. Du er Gud sendt for å gjenopprette ødelagt ekteskap. Jeg anbefaler oppriktig Dr Ilekhojie til alle med et ødelagt ekteskap eller forholdsproblemer. Hans e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er så glad for at mitt ødelagte ekteskap har blitt gjenopprettet. Vi har nylig gjort opp, selv om det var vanskelig. Det har gått mer enn en måned nå, og alt føles som om det er tilbake til det normale. Han har begynt å behandle meg bedre, og det har vært en helbredelsesprosess for oss begge. Marerittet som hadde vart i nesten fem år før vi slo opp, er endelig over. Det er som om vi ble forelsket på nytt. Vi har begge lagt fortiden bak oss og prøver å gå videre, og for første gang på lenge ser fremtiden mye lysere ut. Jeg kan ikke uttrykke med ord hvor takknemlig jeg er DR WALE! Det er som om vi endelig har gjenoppdaget de tingene om hverandre som gjorde at vi ble forelsket i utgangspunktet. All bekymring og stress har rett og slett forsvunnet. Takk, DR WALE, for at du reddet mitt ødelagte ekteskap og brakte mannen min tilbake til meg. Jeg og mannen min bor lykkelig sammen igjen. Alt takket være DR WALE Hvis du har problemer, kontakt DR WALE nå og jeg garanterer deg at han vil hjelpe deg. kontakt ham gjennom: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil takke en veldig snill og mektig synsk som brakte tilbake min ekskone som forlot meg hun fortalte meg at hun ville være alene og forlot meg og barna jeg var knust hver dag jeg fortsetter å tenke hvordan jeg ville leve uten henne en dag jeg var på nett da jeg fant gode vitnesbyrd om Dr. WALE, så kontaktet jeg ham. Han ba meg ikke bekymre meg, hun vil være tilbake innen noen uker etter at han hadde trollbundet kjærligheten. Jeg hadde denne vakre følelsen inni meg at alt vil bli bra igjen når Dr. WALE svarer på meg og ga meg instruksjonen hans, Til min største overraskelse neste uke var hun tilbake til meg og familien hun fortalte meg at hun var trist fordi hun ikke kunne bli gravid siden vi har prøvd, men Dr WALE har også løst at nå er hun gravid i fire uker. Jeg er så spent at jeg anbefaler ham at han er kraftig og kan hjelpe deg også med forskjellige problemer. kontakt via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg giftet meg med skolekjæresten min, vi har begge to barn sammen. vi levde fint ikke før stemoren hans kom på besøk til oss. etter en uke hun dro, begynte mannen min å ha en morsom oppførsel mot meg. Jeg ble sjokkert og overrasket fordi jeg aldri visste hva jeg gjorde galt. han fortalte meg at han avslutter ekteskapet vårt, og han vil også ta barna med seg. fordi jeg visste at mannen min ikke var denne typen mann med dårlig hjerte, måtte jeg bare se etter en løsning i tide. det var slik jeg kom over DR WALE så mange gode vitnesbyrd om ham. så jeg kontaktet ham fortalte ham alt som foregikk med meg. DR WALE fortalte meg at han ville forberede en trolldom for meg, og han ba meg få noen ting som jeg betalte for dem. etter at han hadde trollbundet meg, viste han seg at stemoren min sto bak alt som har skjedd i ekteskapet vårt. hun gjorde en spell for atskilt jeg og mannen min, mannen min stemor er nå i skam. alt takket være DR WALE som kom til rett tid for å hjelpe meg ut av dette rotet. DR WALE er en god mann med sine ord. du også kan kontakte ham, og han vil bringe din lykke tilbake. WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg er fornøyd med hvordan jeg stolte på at Dr Ilekhojie hentet min eksmann tilbake etter nesten et år med separasjon. Før jeg møtte Dr Ilekhojie, søkte jeg på mange nettsteder på jakt etter måter å få min eksmann tilbake etter at han ba om å skilles fra meg uten noen grunn. Jeg var knust, men Dr Ilekhojie ga meg håp og forsikring om at han vil bli brakt tilbake til meg. Etter at han hadde gjort forsoningsformelen, ringte mannen min etter to dager og ba om å få komme hjem til meg og våre fire barn. Dagen etter kom han hjem og jeg var veldig glad for å møte ham igjen. Jeg bruker denne måten å sette pris på Dr Ilekhojie for det han gjorde for meg og for å hjelpe så mange andre mennesker. Jeg forlater kontakten hans slik at du kan ta kontakt med ham hvis du har lignende problemer. Whatsapp +2348147400259 og e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg er her også og setter pris på det gode arbeidet til DR WALE. Da jeg trodde det var over i livet mitt, var det da denne flotte mannen kalt DR WALE kom meg til unnsetning. Jeg hadde alvorlige problemer med mannen min, at han sender inn et skilsmissebrev som forteller meg at han vil skilles fra meg. Det gjør at jeg mister litt fokus på arbeidsplassen min, noe som gjorde at sjefen min ga meg et sparkebrev, og det blir verre for meg. Ikke før denne dagen fortalte en god venn av meg hvordan DR WALE hjalp henne med problemet hennes. Så jeg tok motet til å kontakte DR WALE og fortalte ham alt. Alt han gjorde for meg var at han trollbandt meg som gjorde at mannen min aldri ble skilt fra meg igjen, og sjefen min på jobben ringte meg tilbake for å begynne å jobbe igjen. nå lever jeg og mannen min lykkelig sammen. Du kan kontakte DR WALE på WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER
    drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett
  21. Det har gått mer enn en måned nå, og alt føles som om det er tilbake til det normale. Han har begynt å behandle meg bedre, og det har vært en helbredelsesprosess for oss begge. Marerittet som hadde vart i nesten 2 år er endelig over. Det er som om vi ble forelsket på nytt! Vi har begge lagt fortiden bak oss, og prøver å gå videre – og for første gang på lenge ser fremtiden mye lysere ut. Jeg kan ikke uttrykke med ord hvor takknemlig jeg er overfor Dr Ilekhojie! Det er som om vi endelig har gjenoppdaget de tingene om hverandre som gjorde at vi ble forelsket i utgangspunktet. All bekymring og stress har rett og slett forsvunnet. Takk Dr Ilekhojie for at du reddet mitt ødelagte ekteskap. Jeg og mannen min lever lykkelige igjen. Takk til Ilekhojie. Kontakt ham for å gjenopprette ekteskapet ditt E-post: (gethelp05@gmail.com Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvarSlett

  22. Mannen min forlot meg og barna mine. Moren hans var også imot mitt ekteskap med ham. Jeg elsket ham så mye og hadde et stort håp om at vi vil bygge en lys fremtid sammen. Jeg ventet i 6 måneder, og han kom aldri tilbake til meg. Så jeg måtte kontakte Dr Ilekhojie som gjorde alt i hans makt for å gjenforene oss og gjenopprette kjærligheten og forbindelsen vi en gang delte. Han kom hjem etter 3 dager akkurat som Dr Ilekhojie forsikret meg om, og jeg er virkelig overrasket over hans fantastiske gjerninger. Du kan også få denne store hjelpen og leve for å være takknemlig mot ham fordi han aldri skuffer noen. Kontakt Dr Ilekhojie. E-post: gethelp05@gmail.com Du kan også WhatsApp ham på +2348147400259

    SvarSlett
  23. Mannen min pakket ut av huset for å bo sammen med en annen dame han møtte på nettet, og han sendte meg skilsmissepapirer. Jeg ønsket ikke skilsmisse på grunn av kjærligheten jeg har til mannen min, jeg vil ikke at familien min skal gå i stykker. Jeg mistenkte at kvinnen brukte en trolldom for å binde mannen min slik at han ikke kan komme tilbake til familien sin. Jeg lette etter tips om hvordan jeg kan vinne mannen min tilbake, og jeg kommer over en kommentar som sier at DR WALE hjalp henne med å få mannen tilbake etter flere måneders samlivsbrudd, og jeg tok WhatsApp-nummeret til DR WALE som var til stede på kommentaren og WhatsApp +2347054019402 ham om problemet mitt, og han svarte meg og hjelpe meg med å gjenopprette mannen min innen en uke, og akkurat nå er mannen min tilbake hos meg, og han er enda mer kjærlig og omsorgsfull. Du kan også kontakte DR WALE for å få hjelp på WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com DR WALE er den rette personen å kontakte om forholdet ditt eller ekteskapsproblemer, og han vil hjelpe deg med å få tilbake eksen din, og jeg er veldig glad for å vitne om hans gode arbeid

    SvarSlett
  24. Jeg tok nesten livet mitt på grunn av mannen min som forlot meg og sluttet å ringe. Han sa at han ikke elsker meg lenger, jeg prøvde å tigge ham, men han vil ikke svare meg før vi hadde en kamp og slo opp i seks måneder, etter det innser jeg at jeg ikke kan dra uten ham. Jeg prøvde alt mulig for å få ham tilbake, men mislyktes. inntil jeg kom over denne mannen som heter DR WALE på nettet, kontaktet jeg ham og fortalte ham alt som har skjedd mellom meg og mannen min før vi skilte oss. Han spurte meg ikke så frykte at alt skal bli bra igjen. han ba meg betale for gjenstander som han ville brukt til å forberede kjærlighetsformularet for meg, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruksjoner han ga meg. Etter å ha hjulpet meg med en kjærlighetsform, og se, kom mannen min tilbake innen en uke. ba meg om tilgivelse, jeg ble så overrasket over at trollformler som DR WALE fortsatt eksisterer. Hvis noen her trenger litt hjelp, med all oppriktighet, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
    Du er faktisk den beste DR WALE takk for at du gjorde hjemmet mitt til et lykkelig hjem igjen. Jeg kan aldri slutte å snakke om deg sir. han er virkelig en flott mann, du kan kontakte ham for løsning for alle slags problemer som
    (én) lotteriformidling
    (to) eks tilbake
    (tre) bli gravid
    (fire) kur for enhver form for sykdom, sykdom og infeksjon
    Og mange andre kontakter denne flotte mannen i dag og får din
    Problemer løst 100%

    SvarSlett
  25. Et fantastisk vitnesbyrd om en trolldomsleder som brakte mannen min tilbake til meg. Jeg er lykkelig gift med en nydelig og omsorgsfull mann med to barn. Et veldig stort problem oppsto i familien min for syv måneder siden, mellom meg og mannen min. så forferdelig at han tok saken til retten for skilsmisse. han sa at han aldri ville bo hos meg igjen og at han ikke elsket meg lenger. Så han pakket ut av huset og fikk meg og barna mine til å gå gjennom sterke smerter. Jeg prøvde alle mine midler for å få ham tilbake, etter mye tigging, men til ingen nytte, og han bekreftet at han har tatt sin avgjørelse, og at han aldri ønsket å se meg igjen. Så en kveld, da jeg kom tilbake fra jobb, møtte jeg en gammel venn av meg som spurte mannen min. Så jeg forklarte alt til henne, så hun fortalte meg at den eneste måten jeg kan få mannen min tilbake på er å besøke en tryllekunstner, for det var det hun også gjorde for å vinne tilbake elskeren sin. Så fulgte jeg rådene hennes og hun ga meg DR WALE WhatsApp-kontakt:+2347054019402. umiddelbart sendte jeg DR WALE en WhatsApp-melding og fortalte ham om alle smertene og problemene jeg står overfor. DR WALE fortalte meg at jeg ikke skulle gråte lenger, og at jeg bruker slappe av i tankene. Etter mye diskusjon med DR WALE betalte jeg for alt materiale og gjenstander som var nødvendig for å avgi trolldommen, og trolldomslederen forsikret meg om at jeg vil få mannen min tilbake om en ukes tid. For en fantastisk uttalelse!! Så han snakket med meg og fortalte meg alt jeg trengte å gjøre. Så neste uke var det så overraskende at mannen min som ikke ringte meg de siste syv månedene ringte meg for å informere meg om at han kom tilbake. Så utrolig!! Så det var slik han kom tilbake til huset med masse kjærlighet og glede, og han ba om unnskyldning for feilen og smerten han påførte meg og barna mine. Så fra den dagen var forholdet vårt nå sterkere enn hvordan det var før ved hjelp av DR WALE. Jeg vil råde deg til å kontakte DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)