fredag 15. juli 2011

Som bestilt...

Er ikke ofte man ønsker tanta velkommen, men akkurat denne måneden er det faktisk helt greit at hun kommer, og i henhold til kalenderen. Syklusen min har vært veldig stabil, og det er greit å vite at den fortsetter å være stabil ettersom vi skal til med IVF-forsøk om forhåpentligvis ikke så alt for lenge. Har ikke hørt noe fra sykehuset, så i morgen tar jeg kontakt med Medicus slik at de får purre på dem.

Ellers har vi ikke gjort stort her hjemme idag, vært ute for å få litt frisk luft i lungene og laget herlige pannekaker til hele gjengen. Ble så rastløs her tidligere i kveld at jeg tok turen ned i kjelleren for å prøve å se for meg hvor jeg skal starte oppryddinga. Det føles nesten litt håpløst, for det er innmari mye. Men startet med å legge ut tre ting på finn.no til salgs, og vaskemaskina forsvant etter 2 minutter ute på nettet. Internett er magisk rett og slett!
Deilig å endelig føle at man har startet oppryddingsprosessen. De kommer å henter den i morgen, og vi har 800 kroner mer til "Prosjekt Medicus" Er et ungt par som har flyttet for seg selv, så de hadde behov for diverse, mulig jeg får solgt kjøleskapet til dem også. Kommer ikke unna den tragiske ryddinga, for huset skal selges og da helst uten all dritten min! 

En slektning av meg har fått barn, og da måtte vi selvfølgelig dra innom på føden for å hilse på det nye familiemedlemmet. Pengekassen er ikke akkurat stinn, så da ville jeg heller lage gaven selv, enn å kjøpe klær. Har laget fler av samme sorten tidligere til både gutt og jente, og mottakelsen på gaven har vært veldig bra. Det jeg har laget kalles altså en "bleiekake". Den kan lages på mange måter, det kommer selvfølgelig ann på hva lommeboka og fantasien tillater. Man kan legge barnemat, babyprodukter, bamser eller tøy som en del av dekorasjonen. Denne gangen kjøpte jeg en grei bunke med sånne gulpekluter. Verken mottakeren av gaven eller sykepleierne vi møtte da vi ankom hadde sett en slik før, så de syntes den var veldig festlig. Morsom gave å gi bort, legger selvfølgelig med et bilde. 
Nurket var kjempenydelig og helt perfekt! Gleder meg masse til det blir vår tur. 


Klemmer fra Tuppen!
Veldig koselig gave å gi bort. :)          










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)