søndag 6. februar 2011

POSITIV!!???!!!!!

Ok...Jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Fredags ettermiddag begynte jeg å spotte, sånn helt lyserosa på en måte. Ble helt knust, og slo fra meg alle tanker om at jeg var gravid!. Lørdages morgen var det litt beige aktig, men det kom ikke noe mer i løpet av dagen. Det var ikke slik at jeg spottet så mye at det var i trusa, det kom bare på papiret når jeg hadde vært på do. (sorry for detaljer, men skal jeg få til å forklare så må jeg bare...) Idag søndag har det ikke vært noe som helst. Skjønte liksom ikke så mye, for når jeg begynner å spotte så spotter jeg hele tia, og da så mye at jeg må bruke truseinnlegg. Jeg tok som sagt en billig-test på torsdagen og den var virkelig blenda hvit.

Men så i kveld, for 15 minutter siden sjekket jeg tilstanden der nede, og hadde ingen tegn til spotting. Merkelig! Lillemor synes også det var veldig rart, så vi heiv oss rundt og dro frem testene. Hun skulle teste for eggløsning og jeg en ny graviditetstest. Lillemor sin strek var veldig svak, noe som tyder på at det er enda ei stund til eggløsning. Og så var det meg da....tisset og dyppet teststripsen i begeret, og ventet i 1 minutt. Før jeg kikket på testen tenkte jeg: hvorfor i alle dager tok jeg denne testen, jeg vet jo at den kommer til å bli negativ!! Bortkasta penger rett og slett....

Men.....da vi kikket på testen så var det en svak rosa strek der!!!! Jeg gikk i sippinga mens jeg kikket på testen, og Lillemor bare holdt rundt meg. Vi er gravide! Skal ta en ny test i morgen, bare for å være sikker...Tror det ikke før testen er sterkere.

Herregud vi skal ha barn, vi får en oktober baby! Jeg skjelver innvendig. Er helt satt ut rett og slett. Etter tolv års prøving så skal spiren endelig sitte, og heve seg stor og fin til et lite menneske, inni magen min. Vi skal bli foreldre <3
 

Lillemor jeg elsker deg! <3

Jubelbrøl fra: Tuppen
  
PS!!! Til dere som forsøker å bli gravide, så anbefales Solvipect på det varmeste! Etter 36 prøveperioder uten hell, så klaffet det i periode 37 fordi jeg drakk Solvipect! Så at det fungerer, tviler ikke vi på.

18 kommentarer:

  1. <3 Elsker deg og, jenta mi!!! <3

    Har ikke ord, er helt satt ut... På en god og positiv måte. VI SKAL HA BABY!!! <3

    *SMASK*

    SvarSlett
  2. Så utrolig HERLIG!!! Gratulerer så masse, masse, masse :)

    Og du, Tuppen - er du helt sikker på at du ikke har en uvi? Da kan det også komme litt blod på papiret - sånn utvanna lyserosa, eller er du helt sikker på at det kom fra babyhullet (som mine barn kaller det ;))?

    Lillemor: Nå er ikke el langt unna for deg heller X fingre og tær for deg også!

    Og til slutt - tusen takk for kommentar i bloggen min, jeg setter veldig pris på at dere følger med <3

    SvarSlett
  3. GRATULERER! Håper dere fortsetter og blogge om prøving for Lillemor og Tuppens voksende mage:-) tenk så kult hvis dere må kjøpe tvillingvogn!

    SvarSlett
  4. Det blir nok stopp i prøvinga for Lillemor sitt vedkommende i første omgang, ettersom Tuppen er gravid, men blogge det skal vi fortsette med. Blir nok mer blogging nå! :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye :)
    Kjempegöy med oktoberbabyer

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen :D Kommer nok et innlegg senere i kveld. :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig gøy! Gratulerer så mye til dere begge! Stooooor klem :o)

    SvarSlett
  8. Åh, nå ble jeg hoppende glad her! :D Gratulerer så mye! :))

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye:) Dette var gøy å høre:)

    SvarSlett
  10. Vi svever enda, og er i vår egen lille (store) boble! :D
    Tusen takk, jenter! <3

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse :D 6.februar var det ett år siden jeg testet positivt selv, og fikk ei lita perfekt snuppe den 20.okt.2010 :)

    Kos dere masse med svangerskapet!!

    SvarSlett
  12. Dere har fått meg til å gruble alvorlig på den hostesaften igjen... Alltid noe å gruble på :p Sukk!
    Men hvordan var det rundt el-tider for deg tidligere om jeg kan spørre om noe sånt? Hadde du lite el-slim? Sorry om jeg spør for mye - jeg merker jeg har mista den intimsperra mi etter jeg begynte med dette. Underliv og alt inni det er blitt det naturligste i verden XD

    SvarSlett
  13. Hehehe!! Er rart med det, men man suger til seg all info som kan være nyttig. Vi er akkurat likedan ;)
    Tidliger hadde jeg ikke noe spesielt med el-slim, og hadde ingen sikre tegn på når el var. Denne måneden etter 5 dager med solvipect, så var el-slimet veldig tyntflytende, og jeg gikk med en følelse av at jeg blødde. Men det var bare el-slimet som gjorde at jeg følte det slik :P
    Det var greie mengder også, var ikke nok å bare tørke seg èn gang etter do-besøk! Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd det var et resultat av at jeg var sprengkåt! :P HAHA!
    Når det kommer til intim-sperra så tror jeg det er noe som ligger latent for alle prøvere ;)

    Er akkurat likedan her i huset. Skal man forklare noe i detaljer, så kan man jo ikke gå rundt grøten. Her skal alt forklares ned til minste detalj ;)

    SvarSlett
  14. Babyverden leser: Så morsomt da! :D Er litt spent på tiden fremover. Men jeg lover at vi skal kose oss, og det MASSE!!!

    SvarSlett
  15. Jeg har ikke vært her inne på en stund og plutselig er det fantastiske nyheter her jo!!! GRATULERER TIL DERE BEGGE! Så spennende! Jeg hadde EL samtidig som deg (tuppen), men har testet negativt så langt. Siste test var på mandag og IKM var i går... Samtidig kommer ikke TR, så jeg krysser fingrene for veeeeldig lave hcg-nivå! Hehe!

    Kos dere i tiden fremover!

    T.

    SvarSlett
  16. Ahh, så herlig at du forklarer det så detaljert! Er jo ikke alt på "overflaten" man lurer på når man lurer på noe som prøver, er jo nettopp de harde fakta og detaljer! :D Tusen takk!
    Jeg merker veldig godt når jeg har eggløsning, har el-slim i flere dager. Det er ikke like mye hele dagen disse dagene, men innimellom er det som du sier at det ikke holder å tørke seg én gang etter dobesøk. Og konsistenesen er veldig likt det jeg har sett forklart el-slim som. Eggehvite! Det er ikke rennende liksom, men...ja, eggehvite :p
    Om dette er noenlunde likt det du opplevde (?), så lurer jeg på om jeg bare skal slå fra meg den hostesaften... Stryke en ting av listen liksom ;D
    Lurer også på om ikke dette kanskje uansett var viktigere for deg som inseminerte selv. Jeg får jo alle de millonene med vakringer sprøytet rett opp i livmoren. Ingen kommer seg ut igjen,. og de har mye kortere vei å svømme... Grubling!! Takk for meg :p

    SvarSlett
  17. T: Tusen takk for gratulasjonen! Krysser for at du tester postitivt du også, og håper du deler det med oss her inne! Artig om du også er gravid nå :D

    Et ønske: Tror du bare kan stryke hostesaften av lista vi, for det er jo som du sier selv at du får jo alle millionene rett opp i livmoren. Vi andre drikker jo Solvipect for at det skal være lettere for svømmerne å svømme inn i livmoren ;)
    Bare hyggelig å forklare detaljert, man blir nødt til det i disse produktive tider, hehehe!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)