tirsdag 15. februar 2011

Finn.no og ebay.com

Det sluker all tida mi!! Jeg blir sittende på timesvis på begge sidene og lete etter baby-utstyr. Vi trenger egentlig absolutt ingenting, i allefall ikke nå på dette tidspunktet. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg blir sittende å kope forran disse to sidene, dag ut og dag inn! Må være noe sånn magnetisk kraft i de sidene som bare suger til seg all min interresse.

Og det værste av alt er at ebay irriterer meg ganske så mye! For det er ganske mange som legger ut ting, og som kun sender til USA. Etter det jeg har funnet ut, er det ikke mulig å stille inn søkene etter hvilke steder folk sender til. Så da finner jeg masse fint, og når jeg har gått inn på produktet finner jeg ut at vedkommende IKKE sender til Norge. Jeg bruker unødvendig mye tid på den sia. Joda, i utgangspunktet bruker jeg unødvendig med tid der inne, men om man kunne redigere søkene sine på en fornuftig måte hadde jeg sikkert redusert tida mi med 90 %!!

Finn derimot er enkelt å finne frem på, men det er egentlig veldig lite som er av interesse der inne ettersom folk skal ta seg så sinnsykt godt betalt for brukte ting! Noen kupp er det mulig å finne, men de ligger godt gjemt. Har forresten gjort et helsikkes godt kupp der inne, men det har ikke kommet i posten enda, så jeg velger å ikke skrive noe mer om det enda. Men følg med, oppdatering kommer helt plutselig!

Tuppen og Micro var her!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    du kan gå inn her: http://www.eim.ebay.no/

    Så kan du få opp bare de som sender til norge :)
    Det blir jo ofte mindre å se på, men man slipper hvertfall frustrasjonen når man finner noe man elsker, og dem ikke sender til norge :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)