tirsdag 8. februar 2011

Ikke så mye nytt i dag

Har bare koset oss i dag, gjort noe husarbeid og vært til frisøren, begge to. Godt å få fiksa sveisen innimellom! :o) Nå når jeg tenker meg om, så har vi nesten ikke vært på noen forum i dag heller, det var litt rart og uvant...

I morgen skal Tuppen ta blodprøve nummer to, for å sjekke økningen av HCG. Dpo 15. Blir spennede! :o) Har heldigvis blodprøveskjemaet i jakkelomma, så det er bare en tur på laboratoriet, slipper TIMESVIS med venting på venterommet. Og det blir digg!

Ellers blir det mer husarbeid, siden vi venter takstmann på torsdagen. Håper og tror vi skal få solgt den ene delen av huset!

Jo, forresten så har vi nok en gang vært og sikla etter buggisen, så ser for oss at den kommer i hus..... snart!! ;o) Syns jeg ser oss når den en gang ankommer, ruslende rundt i stua med barnevogn! Blir vel nødt til å ta fram babydukka jeg fikk til 7-årsdagen min. Hehehehehe! : p

Småskriverier av: Lillemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)