onsdag 16. februar 2011

Jakten på den forsvunnede eggløsningen fortsetter...

Kjenner jeg er mektig lei nå, har tisset i 11(!) dager nå, uten å få en eneste positiv el-test. Møkk lei er vel det rette ordet! Før vi begynte jakten på spiren, så hadde jeg en klokkeklar syklus. Men nå når Tuppen er blitt gravid, og vi har bestemt oss for å fullføre inseminasjon på meg denne prøveperioden, så forsvinner hele eggløsningen!!

Har nå testet svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt positivt siden lørdag, men hva i svarte hjelper det når den streken overhode ikke blir sterkere?? Bare noe drit hele greia, skal se at jeg har tette eggledere eller noe sånt. De fant vel plutselig ut at de bare skulle gro igjen eller noe slikt... Og ja, nå driver jeg sikkert å stresser med det, så det er vel derfor det ikke skjer noe. Men hvorfor i all verden måtte alt syklus-tullet komme nå da?? Kunne det ikke vært sånn for et år siden, eller no??

Nei da, ikke noe irritert i det hele tatt..... ARGH!!! Og dersom den derre hersens eggløsninga mot formodning skulle skje i nærmeste framtid, så er sikkert egget så overmodent, at det bare ramler hardt og brutalt rett ned i livmorgørra, og så kommer mensen. Misforstå meg rett folkens, jeg gleder meg STORT over vår graviditet allerede, men det hadde jo vært gøy å få to som er så tette... Men det er vel ikke meningen, for da hadde ikke syklusen min vært så fucked i utgangspunktet....

Og forresten, nevnte jeg at kvisene bare popper fram?? Joda, de gjør det. Over alt. Hvorfor i all verden skjer det da? Jeg skal jo uansett ikke ha mensen nå, for det er bare 21 dager siden forrige mens. Nei, jeg skjønner faktisk ingenting. Jeg er vel i innbilt svangerskap fordi Tuppen er gravid.....

Det verste med dette her, er at jeg kjenner at det hjelper ikke i det hele tatt å skrive om det en gang.... Vanligvis så er jo det å skrive noe av det som virker best, men ikke denne gangen nei...

Nei, jeg tror jeg tar med meg min gravide sambo, og legger oss.

Natta, folkens!

Skrevet av:  frustrerte (men dog lykkelige) Lillemor

PS!  frustrasjonen ble litt lettere med litt sjokolade ;o)

4 kommentarer:

  1. Men kanskje du kan ha hatt en kortere syklus enn vanlig? At du begynte å teste etter eggløsningen? Og siden du får kviser nå, så kanskje det er mensen som er på vei?

    SvarSlett
  2. Er vel egentlig det jeg mistenker selv også, selv om det er litt rart at jeg har EL kun 9 dager etter 1. dag mens.... Men man skal vel aldri si aldri... :p
    Lillemor

    SvarSlett
  3. Trasig å vente sånn :( Vil bare sende deg en god klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)