mandag 4. april 2011

Fem dager igjen...

Er bare fem dager igjen så kan jeg tisse på pinne, for å sjekke om det bor en liten spire i magen min eller ikke. Akkurat nå er følelsen fortsatt veldig sterk på at det skjer noe inni magen. Så da får jeg bare fortsette å holde positiviten oppe, så går det nok godt. 

Om det er fordi at jeg har startet i ny jobb, eller om det er noe annet det vet jeg ikke. Men jeg er ekstremt trøtt om dagene, og i dag da jeg skulle gå ut av bilen stakk det voldsomt til i begge eggstokkene. Enten takler ikke musklene mine å gå ut av bilen ellers så er det livmorveggene som driver å forbereder og strekker seg litt. Iiiiiiik, det er så spennende!

Angående den nye jobben, så er jeg veldig usikker på om det er noe for meg. Joda, jeg stor-trives med farger og interiør, men det skjer rett og slett for lite i den butikken! Liker å ha det hektisk rundt meg, samt å prate med folk når de kommer innom, men det virker som det stort sett er bedriftskunder, og de kjøper det de skal ha og ferdig med det!
Jeg blir rastløs og holder på å rydde meg halvt i hjel i butikken bare for å ha noe å henge fingrene i. Så i morgen når jeg kommer, er det ikke noe mer å rydde, ettersom jeg tok alt på fredag og idag. Hva pokker skal jeg gjøre da??...Dessuten har tanken slått meg at hvis jeg er gravid nå, så kommer jeg nok ikke til å få tilbud om forlengelse av kontrakten.
Blir sånn passe oppgitt og frustrert!

 
Blir farmen og en unge i minuten på svt4, så er det kveld for meg. Sliter med å klare å holde meg våken....


Klem fra: Tuppen som er veldig trøtt! 
 

4 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for dere at de fem dagene går fort og på en positiv test! :o) Det fortjener dere virkelig! :o)

    Klem fra Hønemor

    SvarSlett
  2. Ja, her krysser vi fingrene så det holder :D Tusen takk hønemor!

    SvarSlett
  3. Ååhh.... så spennende.... dette lover jo virkelig godt da. Tvi tvi... :-)

    SvarSlett
  4. Spennende! Krysser fingrene for dere!

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)