lørdag 9. april 2011

10 dpo og testedag...

Våknet rimelig tidlig, sto opp og gjorde klart til testing. Gjorde det jeg skulle, og ventet forventningsfullt på at testen skulle bli klar til avlesning. Som forventet var testen blenda hvit, følelsen jeg fikk akutt i går stemte den...
Joda, 10 dpo er tidlig, men likevel er det flust med kvinner som tester posititvt på den dagen. Får fortsette å tenke positive tanker, og håpe på at det eneste ønsket vårt blir oppfylt til jul. Blir ikke å teste igjen før i neste uke.

God helg til dere der ute! Setter veldig stor pris på alle positive tankene dere sender oss, at dere krysser fingre og håper sammen med oss. Blir rørt rett og slett. Mange gode klemmer sendes deres vei! 

EDIT: Når jeg tenker meg om så testet jeg negativt 10 dpo i februar, men fikk to streker på testen bare to dager etter. Så jeg er vel skapt slik at jeg ikke har noe spesielt høyt nivå av hcg så tidlig. Håpet er der enda! :D


Hilsen fra: Tuppen

2 kommentarer:

  1. Jeg testet blenda på 12 dpo, men mensen kom ikke og idag er jeg 14 uker på vei ;)

    SvarSlett
  2. Jøss!! Gratulerer så mye med hybelboer i magen :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)