fredag 23. januar 2015

Verdens beste er på vei hjem!

En veldig god dag i dag, jenta mi kommer hjem! Blodprøvene de venta svar på var normale, og min kjæreste Tuppen er ventet hjem om ca 30 min.

Så i dag skal hun pleies maks, bare ligge på sofaen å kose seg. Jeg skal stå for matlaging, husarbeid og ta meg av Plutten vår. Og selvsagt tlc til min kjære!

Formen til Tuppen er bedre, da hun kom på  sykehuset i går hadde hun smerter på en skala 1-10 på 9. I dag var den på 3, og det er visst ikke så ille! Så en gledens dag, nå er det bare å håpe at spirene klamrer seg fast <3

Klem herfra

2 kommentarer:

  1. Så bra å høre at hun har det bedre nå! Men, fysj så dumt at dere måtte gjennom dette. Fortsatt god bedring, og god helg!

    SvarSlett
  2. Ja, det skal tydeligvis ikke bare være plankekjøring med uttak og innsett. Nå håper vi bare at spirene klamrer seg fast, så vi slipper å bruke siste forsøk.

    Tusen takk, og ha en riktig fin helg du og, Pergo! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)