fredag 16. januar 2015

Puster lettet ut nå!

Tuppen har vært på ultralyd, og hadde MANGE fine eggposer! Spesielt på venstresiden. Har dessverre ikke noe antall å komme med, da Tuppen var inne alene og var mer enn lykkelig over resultatet.

Etter at Haugesund fikk all infoen fakset over, så kom beskjeden: Vi trenger bare en 300 ml sprøyte (en dose), denne settes i dag. Så er det el-sprøyta i morgen kveld, og oppmøte i Haugesund mandag morgen! Så klexane har tydeligvis gjort underverker, og det var heller ikke krise å misse sprøyta i går.

Nå er det bare å bruke helgen på kos og avslapping, min elskede går en hard mandag i møte. Jeg skal være til stede så godt jeg kan, uttaket blir nok dessverre uten meg. Med mindre Plutten klarer å sitte i vogna si og se en film på nettbrettet da, så kan vi begge være der for Tuppen/mamma.

Vi skrives!

Klem Lillemor

4 kommentarer:

  1. Jeg trudde klexane handlet mer om festingen? Jeg fikk fragmin, som blir noe tilsvarende trur jeg? Men jeg skulle bare ta det fra innsett og til uke 10+6

    SvarSlett
  2. Klexane er blodfortynnende, og vi tror Tuppen er satt på det fordi hun har leiden mutasjon (har ikke fått det 100 % bekreftet). Dette er også trolig grunnen til spontanabortene vi har opplevd. Tuppen får Lutinus for festingen sin del ;-)

    SvarSlett
  3. Aha..... ja. Blodfortynnende er helt klart med på å forebygge abort. Både lutinus og blodfortynnende hjelper på festing. Men på helt ulike måter da :-) leiden mutasjon vet jeg ikke så mye om. Kanskje derfor Tuppen får det fra så tidlig.

    SvarSlett
  4. Vi visste ikke at klexane hjelper på festing, så der hadde du jo helt rett ;) Vi fikk ny resept i går på mer klexane, det var først da vi fikk vite at det hjalp med festingen og. Om Tuppen har Leiden mutasjon glemte vi faktisk å spørre om i går, så det spørre vi om i morgen. Dersom det viser seg at hun har det, så vil vi selvsagt skrive et innlegg om dette.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)