fredag 19. september 2014

Møkkadag!

Var som dere allerede vet til ultralyd i dag, og det gikk ikke som forventet. I livmoren var det ingenting, det vart helt tomt! Var passe forvirra ettersom vi testet positivt på clearblue digital med uke indikator på mandag denne uken.

Ringte Haugesund, igjen, for å fortelle om hva som har skjedd. Siden jeg ringte dem den 8.september, sendte de avgårde nytt opplegg i posten og det mottok vi etter noen dager. Dro frem papirene etter vi kom hjem, så nå er det bare å få tatt de blodprøvene de ønsker. Deriblant leiden mutasjon prøver. Vi har oversteget grensen for egenandel på medisiner, så neste forsøk vil ikke koste oss skjorta, det er vel det eneste positive i alt dette.

Har aldri opplevd et forsøk som har tatt så på psykisk som dette. En evig runddans av følelser med opp og ned i mange uker. Har foreløpig ikke fått noe reaksjon etter dagens slag i ansiktet, men den kommer nok når man minst venter det.

I kveld skal jeg åpne i allefall ei flaske vin og drikke til det er tomt. Nettopp fordi jeg kan!

Tuppen

1 kommentar:

  1. Kjære Tuppen og Lillemor
    Det var leit å lese om forsøket deres... Snakk om berg-og-dalbane. Jeg føler det i hele kroppen når jeg leser innleggene deres, det er bare så alt for velkjent. Har selv hatt veldig smertefullt egguttak etterfulgt av stor væskeansamling i buken, mildt sagt lite behagelig... Og selvfølgelig alle opp og nedturer i etterkant.
    Håper dere finner styrken til en ny runde, om dere ønsker dette.

    Jeg heier på dere!

    Varme klemmer fra hele mitt hjerte :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)