fredag 5. september 2014

Flott stigning

Frøet i magen er lik sin storebror, det starter tidlig med å bølle og skape bekymringer! Hcg'en fra i går torsdag var på 122, så stigningen er flott.

Jeg blør ikke mer, kun små spor etter gårsdagen. Takk og pris! Mulig blødningen var det andre embryoet som ble støtt ut. Kjedelig at begge ikke ville feste seg, men vi er overlykkelige for det frøet vi har, og at vi ikke mistet begge.

Vil nok ikke helt klare å slå meg til ro med dette før vi har vært på ultralyd om drøye to uker. Det vil ligge å murre i underbevisstheten til og fra, derfor ligger jeg langt unna forumer på nett. Jeg skal gjøre så godt jeg kan og ikke kverne på blødningene, men leve som vanlig, som gravid og kose meg maks med familien min.

Ble forresten oppringt i går av en tidligere arbeidsgiver og de vil ha meg med på et nytt prosjekt. Jeg har fått tilbud om ny jobb!

Fantastisk følelse å bli "headhuntet", men klarte ikke glede meg over det i går. I dag derimot er tankene rettet mot hva som skjer fremover. Skal i møte på tirsdag!

Klemmer fra Tuppen

2 kommentarer:

  1. Krysser fingre, bein og alt jeg har får at det fremdeles er igjen en lite spire. Det kan jo virke sånn, og det er flott! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Krysser det som krysses kan vi og, Fruen! <3 Tusen takk for at du hjelper oss! :-)

      Slett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)