søndag 24. august 2014

Flashback!

Startet dagen med å nyse så snørr og tårer flagret! Tenkte ikke noe mer over det i morges, før jeg plutselig fikk en følelse av å ha vært gjennom dette før.

Litt research på bloggen vår fra mars 2012 fortalte meg det jeg mistenkte. Jeg var hyperallergisk når vi ventet Plutten, og det startet allerede 4 dpo.

Har sagt at vi ikke skal ha noe forhåpninger, men når allergien blir verre enn den er i høysesongen og når allergimedisin har samme virkningen som smurfedrops, ja da begynner man å håpe. Mensmurringene og stikkingene jeg har hatt kan forklares med at mensen er underveis, men den allergien gir meg et håp om at en eller begge har klamret seg fast.

I følge skrivet fra Hfs så er vår offisielle testdato den 3.september, men som den testetøsen jeg er så starter jeg nok testingen allerede på torsdag, en uke etter innsett.

Dette er over gjennomsnittet spennende! Før dere vet ordet av det kommer en oppdatering. Får se om jeg orker å skrive noe om overstimulering, har liksom skrevet om det før.

Klemmer fra Tuppen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)