mandag 3. september 2012

3d ultralyd

I morgen formiddag har vi time på Røntgensenteret i Kristiansand, og Lillesprell skal vurderes opp og ned i mente i 3d format. Da jeg bestilte timen for x-antall uker siden sa sekretæren at jeg burde spise og drikke godt før jeg kom, så da de var sikre på at den lille var sprelsk og aktiv ved undersøkelsen. 

Er ikke bestandig Lillesprell blir aktiv etter måltider, men jeg vet at han blir spinnvill etter at jeg har spist saftis. Tror jeg satser på å spise en is rett før undersøkelsen. Vil virkelig at han viser seg fra sin beste side i morgen, og ikke befinner seg i det sky hjørnet slik han var ved sist undersøkelse. Når jeg tenker meg om så var han kanskje ikke så sky sist gang, heller mindre keen på å bli tatt ansiktsbilder av. For utstyret sitt hadde han ingen problemer med å vise frem, heller tvert i mot! Lillesprell er uten tvil meget stolt over å være gutt, men det er begrenset hvor mange bilder vi ønsker å ha av utstyret hans og vi behøver det så absolutt ikke i 3d! 

Så til deg kjære Lillesprell: I morgen formiddag når du igjen skal beskues, vink, sutt på tommelen, smil og vær like aktiv som du bruker å være klokka 02.30 om natta. Dine kjære foreldre ønsker gjerne å se hvordan hele du ser ut, og ikke bare utvalgte deler. 

Nytt innlegg kommer i morgen, forhåpentligvis med bilde.

 

5 kommentarer:

  1. Ønsker dere masse masse lykke til i morra :) Får håpe han er aktiv hehe.

    Har vurdert 3d selv.. men er jo nesten i uke 35 nå.. og det er ikke lenge igjen før vi får se henne så tror vi dropper det da det koster en del :)

    Håper på oppdatering fra dere i morra :) Spennende :)

    SvarSlett
  2. Venter spent på oppdatering <3

    SvarSlett
  3. Så spennende med 3d ul da!! Vurderer å få til det vi også, men vil vente til vanlig ul først for å vite at alt er i orden (er jo litt over middels bekymret, egentlig helt grunnløst)!
    Leste om din erfaring med sukkerlake... kan vel ikke si at det førte til at jeg gledet meg mer til det blir min tur!! :) Men men overlever vel det også tenker jeg!! :)
    Klemmer!!!

    SvarSlett
  4. Og sitter her og smiler og håper at lille gutt hører på dere og blir spennende om han vil gjøre seg attraktiv i morgen ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)