fredag 21. september 2012

Helg!

Jeg og min elskede Tuppen har vært gjennom en knalltøff familieuke, i forbindelse med min brors rusavhengighet. Masse følelser i sving, og i dag er vi begge helt utslitte,føles som man er overkjørt av en dampveivals! Men det er endelig helg, så vi skal bare kose oss og nyte helga. God mat, god drikke og masse kos med babymagen, DET er terapi det! <3

Men det har jo noen fordeler med slike kurs, vi måtte nemlig inn til byen hver dag, så i går gikk turen til IKEA etter endt kurs. Shopping-terapi kalles det ;) Og dessuten så manglet vi et par småting til Lillesprell melder sin ankomst, så vi fikk handlet inn dette også. Nå er det bare Lillesprell som mangler, så har vi alt. <3 

Selv om det gjenstår noe oppussing, men det er ikke hast enda. IKEA-turen endte med stellebord/hylle til Lillesprell, diverse småting til vår lille gutt og brukket tå for min del. Sånn er det å dra kun sammen med gravide på shopping som ikke bør løfte tunge ting! :D Det var ikke så tungt, men når man ikke får ordentlig tak på ting og mister 40 kilo rett på foten, så er det sånn som skjer.

Litt føre var med å få matskåler i hus. 
De med lokk skal vi bruke til å fryse ned hjemmelaget babymat.






Stellebordet Hensvik som kan gjøres om til bokhylle.
















Ellers må jeg bare si at tiden flyger, og det er faktisk ikke så altfor lenge til termin!! Kjenner at panikken griper litt tak i meg, for jeg har aldri vært med fødsel før, og noe av det verste jeg vet er når min elskede har vondt og jeg ikke kan gjøre noe med smerten...
Men det er vel livets gang dette, og jeg gleder meg STORT til å få babyen vår i armene!

Ha en fortreffelig helg folkens!

Klemmer fra

 

3 kommentarer:

  1. Vi har også tenk og fryse hjemmelaget grøt da den tid kommer :) er ikke så begeistra for butikkmaten !

    Når er termin ? :) Det går nok helt fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er veldig greit å fryse ned hjemmelaget mat :-)

      Termin er 19. november, og tiden flyr! :-D Ja da, det går nok fint, er bare jeg som er litt nervøs.. Men tror det er rimelig normalt det også ;-)

      Slett
  2. Nå har dere vært på skikkelig shopping ja!! Kjekt da!! :-) Virkelig ikke lenge til lillesprell kommer nå ja!! Spennende!!

    Godt å være klar med ting og tang før han har ankommet!! Håper vi er like klar innen den tid!! :-)

    Masse helgeklemmer!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)