tirsdag 19. april 2011

Tuppen begynner å bli bedre!

I helga har jeg gjort mitt beste for å pleie min syke Tuppen, og sannelig ser det ut til at det har hjulpet! Selv om hun ikke er helt frisk, så er hun i allefall på bedringens vei, og godt er det for det er jo bare 12 dager igjen til avreise. :-D Hun har fortsatt masse slim i lungene og litt feber nå på kveldstid, men det er stor bedring siden fredagen med 40 i feber og helt tett i lunger og luftveiene. Men dette går rette veien, og det var bedre at hun fikk det nå enn om 14 dager, for da hadde det ikke blitt en koselig ferie for oss...

I går fortalte vi om sydenturen til ungene, Tuppen er så oppfinnsom, så her sier vi ikke ting rett ut. Hun åpnet to innpakkede karameller, skrev en identisk lapp og pakket så karamellene inn igjen. Så de skjønte ikke så mye når de måtte spise karamellen her i stua, men det ble store smil og noen jubelhyl her og der. Ca klokken 14 i dag var begge ungene ferdig pakket til syden, er kun toalettsakene igjen. Så nå gjenstår det bare oss to igjen, men vi har jo som alltid all verdens med tid. Det skal IKKE bli panikk-pakking i år, for dersom Tuppen følger syklusen sin, så rekker vi til og med en inseminering på henne før vi reiser avgårde... Og jeg kan ikke pakke alene, for jeg er ikke en superpakker som det Tuppen er. Er helt utrolig hva hun får plass til i en koffert altså, mens jeg hadde pakket altfor mye og altfor upraktisk. Nei, pakkingen må Super-Tuppen være med på! <3

Skriblerier av: Lillemor  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)