søndag 30. januar 2011

Liten oppdatering på søndagen

Nå har vi lastet ned 12 episoder av sesong 7 på Grey's Anatomy, og sett disse. Så vi har hatt en koselig ettermiddag/kveld. Måtte ut å måke mens vi lasta ned, for de guttene som var her og måket taket måket igjen gangstien til leietaker. Tung snø, så det var litt (ganske) slitsomt.

Nå sitter jeg her alene fordi Tuppen ble så voldsomt varm og kvalm, at hun måtte legge seg litt... Har vel mine tvil på at hun kommer seg noe mer opp i dag, får bare satse på at formen hennes er bedre i morgen. Får håpe at det ikke er omgangssyken, for da blir vi vel syke begge to. Og det er vel det verste jeg vet, så får inderlig håpe at det ikke er det som kom kasta på henne.

Kanskje det er spira som fester seg nå, er jo lov å håpe? : D Uansett om hun kommer seg opp eller ikke, så må jeg vekke henne før jeg legger meg. Må jo finne ut av om hun har den festeblødninga før jeg legger meg og sover, for hvis jeg ikke vet det i det hele tatt, så blir jeg jo bare liggende våken å gruble! Eller er jeg slem da, om jeg vekker henne? Hun har jo tross alt vært oppe siden kl. 0800 i morges, og DET er unormalt, for hun er et skikkelig B-menneske...

Nå er det Åndenes makt på TVN, så jeg får avslutte.

Ha en fortreffelig søndagskveld, kjære lesere!

Skrevet av: Lillemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)