torsdag 27. januar 2011

Frokost og nettsurfing

Var oppe 07.30, ute var det lavet ned med våt snø, og det var tendenser til regn i lufta. Kikket litt på god morgen Norge for å få med meg døgnets siste nyheter. Ingenting spesielt som har skjedd, iallefall ikke som fanget min interesse. Var rimelig snar med å bytte kanal da de startet med quiz på tv2. Har brukt resten av tiden til å surfe litt på ulike blogger og forum på nettet, og spiste en herlig frokost. Har lenge drømt om brødskive med hvitost og gule epler i skiver på toppen, og det ble det i dag :D Det var like godt som jeg husket!
Burde vel egentlig gjort noen huslige syssler, men det frister mer å sette seg ned å lese Nemi. Litt nå og da tenker jeg på om spermiene har klart jobben sin med å svømme opp til egget, og om de har møttes i en heftig date. Krysser fingrene, og håper så inderlig.

Mens jeg sitter her til heving så skal jeg jaggu se siste episode av jordmødrene :)

Tuppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)