lørdag 11. februar 2012

Er det mulig?!

Hadde det ikke vært for at jeg plutselig kom på det i bilen i dag, så har jeg kommet til å sprayet helt frem til den 20.2! Men bare sånn helt ut av det blå poppet det opp i hodet mitt at jeg skulle begynne på gonal-f i neste uke. Måtte selvfølgelig hjem å sjekke bloggen, for her har jeg skrevet ned eksakt hvilke datoer alt skal skje. Og joda....det stemte det, neste onsdag skal jeg begynne med sprøytene. Tenk om jeg hadde glemt dem da?!! Er ikke noen tvil om at det er mye tankevirksomhet som foregår i toppetasjen, og kanskje for mye til tider, når man ikke klarer å henge med på det viktigste som skjer denne måneden! 

Uansett, jeg har ihvertfall alt liggende klart i kjøleskapet. Nå føles ting enda mer virkelig, bare knappe 5 dager til oppstart. For det å putte en nesespray oppi nesa tre ganger daglig minner meg mer om allergi enn om ett prøverørsforsøk...Fikk forresten spørsmål i dag hvorfor jeg må bruke nesespray når klokka ringer, klarte kjapt å parrere at det var på grunn av den kraftige allergien jeg er plaget med. Phu! Godt å ha noe å skylde på når folk rundt oss ikke skal vite hva som skjer.

Når det kommer til huset så er det fortsatt ikke kommet inn noen bud, så vi sitter fortsatt bare på gjerdet og dingler. Venter utålmodig på at mandagen skal komme. Har allerede pakket flere pappesker og kastet masse skitt. Pluss at vi har en hel haug med diverse brukbare klær og gjenstander som skal gis til veldedig formål. For tiden ser den ene etasjen bomba ut, men jeg regner med at vi får ting på plass i morgen når alt er sortert. Skulle nesten vært obligatorisk å flytte en gang i året! Makan til dritt og møkk man klarer å samle sammen på kun kort tid. 

Hehehe....
Er nok ikke bare meg som har for liten plass....
Lånt fra cartoonstock.com


Jeg lover på tro og ære at om huset på Sørlandet blir vårt, så skal jeg bli flinkere til å kaste/gi bort diverse, slik at vi slipper å ha et overfylt hus av masse vi ikke bruker, men som bare tar plass. Dette er til Lillemors store glede! Hun formelig danser rumba i sofaen fordi jeg har skrevet ned dette løftet svart på hvitt. 


Bare sånn helt på tampen: Lillemor var bekymret for at jeg ikke skulle få noen blødning før oppstarten med gonal sprøytene, men dette behøver hun ikke gruble mer over. Jeg hadde tegn til blødning i dag, så da kommer nok mensen om ikke så alt for lenge.


 

2 kommentarer:

  1. Det å gi løfter om å bli bedre i neste bolig har jeg prøvd meg på også... Men må desverre innrømme at det ikke har fungert. Så håper du er flinkere enn meg der!! :) Håper dere har en flott helg og at kvelden snart er over slik at morgendagen kan komme igang snart!! :) Klemmer!

    SvarSlett
  2. Har vel strengt tatt ikke noe valg jeg nå, ettersom jeg har skrevet det ned svart på hvitt. Og jeg må nesten stå for det jeg har skrevet...
    Dessuten blir det så innmari mye koseligere i boligen når det ikke flyter over av diverse krims-krams. Har gitt meg selv shoppe-forbud på alt som heter assesoarer og sko! Ja, og kremt klær....
    Er vel en selverklært shoppoholiker!

    Helga har vært grei, men søvn har det vært lite av. Alt for mange tanker som har surret rundt.

    Nå må klokken bare bli 10.00 slik at budet kan sendes. :D :D
    Oppdatering kommer på bloggen så snart vi vet noe mer. ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)