onsdag 2. april 2014

Datoene er klare!

Hadde en telefon til Haugesund på mandag. Ettersom mensen kom på lørdag måtte denne ringes inn og opplegget er nå klart. Datoene er notert ned på kalenderen og medisiner er bestilt på apoteket. Om 14 dager starter sprayingen 3 ganger per dag. Er ikke helt gått opp for meg at vi skal igang med et søskenforsøk, men det går vel opp for oss begge den dagen vi starter med spray. Spent er bare forbokstaven! Inntil videre ringer alarmen 3 ganger daglig for at jeg skal huske metformin og de andre vitaminene og tilskuddene. Tuppen

1 kommentar:

  1. Hei hei søte dere!! :)
    Nå er det virkelig evig lenge siden jeg både har blogget og holdt meg oppdatert på blogger, men jeg skal prøve å bli flinkere!! Tenk at dere er i gang med søskenforsøk allerede da!! Kjempespennende!! :) Det skal forresten vi også, men vi skal gifte oss (!!!) 07.06 så vi prøver ikke før etter det! Tenk så mye som har hendt siden jeg begynte å følge dere da. En singel jente som trodde alt håp om barn og mann var ute og som dro til danmark! Nå har jeg verdens herligste 1 åring og snart er jeg også fru!! :)
    Bloggen heter http;//mammaogmini.wordpress.com! Håper dere kommer inn og titter på lille herlige prinsen min (jeg er virkelig elendig på å blogge, spesielt nå etter at han begynte å gå.., men jeg tenker stadig på å bli flinkere til å gjøre det)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)