mandag 5. november 2012

Lillesprell sin seng er endelig ferdig!!

Et kjapt lite innlegg fra meg. Nå har både Tuppen og jeg jobbet en del med babysenga vi fikk tak i for en tid tilbake, for det var særdeles mye grunnarbeid som måtte gjøres for å få senga bra. Vi pusset, skrapte, smurte senga inn med et stoff som får maling til å slippe, skrapet mer, pusset enda mer, spaklet mye og pusset igjen. 

Så kunne vi endelig begynne å male, og det arbeidet falt på meg i og med at Tuppen forsatt sliter med disse dumme maseriene. Og samtidig så er jeg ikke helt trygg på at maling er trygt for gravide, selv om min elskede har jobbet på malerforretning og vet nok mer om dette enn meg. ;) 

Men nå er vi altså helt ferdige, så her kommer før og etter-bilder av senga til Lillesprell:



Slik så den altså ut før vi begynte med alt arbeidet.

Og her er det ferdige resultatet! :)



Det eneste som gjenstår nå, er en real opprydding på soverommet, litt rotete der når man er to jenter uten oppbevaringsplass til klær. Men det er vel ett par timers arbeid, så er det også i orden!

Klemmer fra 

 

2 kommentarer:

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)