onsdag 4. juli 2012

fortsatt uten nett...

Hei alle sammen! Beklager at vi ikke får oppdatert bloggen, men det er tydeligvis ikke bare bare å klare å få nett på vår nye adresse. Veldig kjipt, men vi får dessverre gjort fint lite med. det. Det står bra til med oss og Knerten i magen. Vi har vært på ordinær ultralyd og mageboeren vokser fint og er veldig aktiv. Hadde håpet på å få lånt pc og internett snart såpass at vi kan skrive et langt innlegg, for nå skriver vi fra mobilen. Har mye å fortelle dere, deriblant om hvilket kjønn som skjuler seg i magen. ;) Mange klemmer fra Tuppen & Lillemor

8 kommentarer:

  1. ENDELIG en oppdatering hehe :) Godt og høre at aøt står bra til ! Kos dere videre og ikke stress :D ♥

    SvarSlett
  2. Endelig livstegn i fra dere!!! Spennende å høre om hvem som gjemmer seg i magen <3

    SvarSlett
  3. Godt å høre at alt er bra, har sjekka flere ganger daglig jeg nå...:) Gleder meg til dere avslører kjønn på bebisen! :-D

    SvarSlett
  4. Cathrine *drømmer*5. juli 2012 kl. 10:54

    Åå så spennende!! :D

    SvarSlett
  5. Weeee, spennende :) Har spamma dere på fb da *rødmer* Gleder meg masse til å høre hvordan den siste tiden har vært <3

    SvarSlett
  6. Hippier godt å høre fra dere igjen og godt at allt går fint med både dere og småendringer i magen. Masse klemmer fra meg :-)

    SvarSlett
  7. Åh, endelig en liten oppdatering fra dere!! :D Sååå spennende :)) Gleder meg til å høre mer :D

    SvarSlett
  8. Er visst litt treg med å sjekke hos dere nå visst! Men veldig kjekt at det var livstegn fra dere!! Gleder meg stort til å høre hvem som gjemmer seg i magen!! Forresten, stikk innom den hemmelige bloggen min om dere kan!! :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)