fredag 4. mai 2012

Melkekartong på hjul...

Ikke noe tvil om at man finner på de rareste ting når man er gravid! Fikk akutt lyst på leverpostei på brødskiva her tidligere i ettermiddag. Glefset i meg ei skive, og fant fort ut at dette ikke var nok, laget meg derfor ei til. Kom plutselig på at jeg skulle kjøre jentungen, og tok derfor med meg skiva i bilen. Kunne jo ikke spise denne skiva uten drikke, så da tok jeg liksågodt med meg hele melkekartongen ut i bilen!

Tenker jeg så smart ut der jeg kjørte, gomlende på ei skive, venstre hånda på rattet og melkekartongen i høyre hånda...Er trolig det rareste påfunnet mitt enn så lenge i svangerskapet. 

 

3 kommentarer:

  1. Hehehehe. Dette kan jeg se for meg ja! Hva sa den håpefulle om mammaen sin da?

    Ps. Ny blogg pga ufrivillig linking. Hvis dere vil lese den gamle så send meg en mail :)

    SvarSlett
  2. Da fikk sikkert tilskuerne noe og prate om i dag hehe :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)