tirsdag 22. mai 2012

Bare sånn kort...

Det har blitt utrolig få innlegg fra oss i det siste, men årsaken er at vi er veldig travelt opptatt med flyttingen for tiden og da blir bloggen nedprioritert. Har vært til kontroll hos jordmor i dag, og alt står bra til, men jeg fikk streng beskjed om at jeg IKKE skulle drive å løfte på pappesker og slikt. Lillemor var fremme med pekefingeren i går, men det nyttet fint lite. Følte at jeg måtte bidra, og dermed ble det litt lemping av esker og søppelsekker. Nå har altså jordmor vært fremme med pekefingeren og jeg tørr ikke gjøre annet enn å høre etter. 

Lillesprell har det etter forholdene fint, og vi fikk høre hjertelyden etter mye leting. H*n har en favorittside i magen, og jordmor traff ikke når hun prøvde. Da Lillesprell ga fra seg et saftig dunk, kunne jeg peke direkte til jordmor og fortelle hvor h*n lå. En fantastisk herlig lyd å få høre! *sukk*

Hadde antydninger til sukker i urinen i dag, og jeg vet årsaken. Det har blitt mye "ræl" nå som vi holder på med flyttinga, deriblandt smågodt og brus (som jeg egentlig ikke drikker...) Da er det bare å ta seg selv i nakken og skjerpe seg, skal i allefall ikke risikere å ende opp med svangerskapsdiabetes! 

Når og hvor vi skriver vårt neste innlegg er uvisst, men det kan bli noen dager til neste innlegg i og med at vi holder på med sluttspurten til flyttinga. 

 

6 kommentarer:

  1. Du får høre på di som er glad i deg og vit at du kommer til å bære noe som er ganske tungt etterhvert og det veier opp for at du skal ta det med ro når det gjelder esker osv... :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Har fått pakket litt i søppelsekker og pappesker, men stort sett holdt meg unna tunge løft. Men jeg klarer ikke helt å la være heller til tross for at jeg har fått beskjed om ikke å gjøre noe. Synes det popper opp ting hele tiden, det blir liksom aldri tomt i huset!

    Skal være sjeleglad når vi har fått sendt avgårde flyttelasset.

    Klemmer tilbake :)

    SvarSlett
  3. Godt å høre at de passer på deg! Viktig det! Blir spennende når dere endelig kommer i hus! Gleder meg til å se bilder! Du får nøye seg med å dille og la de andre ta de tunge løftene! Klemmer fra varmen på Kreta! :)

    SvarSlett
  4. Ja, hør på Lillemor og jordmor!!! Du kan løfte og bære så mye du lyster om noen mnd, men nå har du en viktigere oppgave - tenk bare på konsekvensene om du ikke hører :( *moralpreken fra gamle-mor*
    Ellers spennende å høre at dere er på flyttefot, da kommer dere ihvertfall litt nærmere, selvom dere fortsatt blir et stykke unna :(
    Gleder meg såååå til å møte dere begge to/alle tre <3 <3

    SvarSlett
  5. Ja nå må du være forsiktig snuppa, passe på deres lille regnbuebaby ;)
    Er bare innom og ønsker dere begge en riktig god helg jenter! :)
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Flytting er krevende både fysisk, psykisk og ikke minst tidsmessig ! stå på <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)