torsdag 2. februar 2012

Spraytøs!

Jeg kan herved kalle meg for en skikkelig spraytøs! Startet ikke akkurat så veldig bra i morges...Ble så få timer med søvn i natt, at når klokka ringte 08.00 så hadde jeg ikke hørt den! Brå våknet kl.09.00, og var ganske så fortumlet, og skjønte ikke at klokka ikke hadde ringt enda. Det var helt til jeg kikket på klokka og innså at den faktisk var ni og ikke åtte. Var snar med å få spraya. Plagdes litt og fikk bare en liten dusj, og måtte derfor ta enda en dose, men denne gangen ble det i korrekt mengde. De to andre gangene jeg har sprayet har gått veldig bra. 

Er tidlig å skulle merke noen av de typiske bivirkningene tror jeg, men det eneste jeg kan si om hvordan sprayen har påvirket meg er: den svir spesielt bak i svelget, det gir meg samme kløe i munnen som da jeg spiser mat jeg er allergisk i mot og jeg blir litt småhoven inni nesa. Svie i svelget og småhoven inni nesa er ting som kommer om jeg må bruke vanlig nesespray, så synes ikke det er noe rart at jeg reagerer på samme viset med synarela selv om det er andre virkestoffer i den. Så til nå vil jeg si at alt helt som normalt, men det tar vel litt tid før kroppen merker at jeg driver å dytter innpå med medikamenter.

Noen av dere andre sprayere som kan fortelle når eventuelle bivirkninger kom, og hva var det verste?



3 kommentarer:

  1. Så spennende at dere er i gang igjen <3

    Jeg fikk bare hetetokter av sprayen, og jeg tror de kom et par uker etter spraystart :)

    Ønsker dere masse lykke til nå - denne gangen skal det gå :)

    SvarSlett
  2. Jeg fikk ekstreeeeme hetetokter etter ett par uker. fikk også hodepine og var tidvis veldig vimsete :P men det gikk da over det og ;)
    lykke til .håper det går veien for dere denne gang :)

    SvarSlett
  3. Godt å høre at disse hetetoktene først kommer etter to uker! Det kan jeg leve med, kun en uke med hetetokter skal jeg nok takle greit.

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)