mandag 27. februar 2012

Kvalm!

Plutselig kom en snikende uggen kvalme hoppende på meg! Den kalles intet mindre enn reisefeber....

Det er nå kun kort tid til vi skal sette oss på flyet til Haugesund. Dagene vi har lengtet så intenst etter, er her, og det føles som det kom helt plutselig! Det har gått innmari fort siden sist gang vi var der nede og hadde vårt første forsøk, og nå skal vi jaggu nedover igjen for ett nytt forsøk. Måtte dette gå veien. 

Kjenner jeg er engstelig for uttaket denne gangen ettersom forrige uttak var rimelig smertefullt både under uttak og etterpå. Jeg tok derfor kontakt med Hfs og spurte om de kunne dope meg litt ekstra ned denne gangen. Det var ikke noe problem, og jeg kunne velge mellom å få dobbel dose med morfintabletter eller morfinsprøyte. Tablettene forårsaker veldig ofte kvalme, så jeg tror nok det blir sprøyte på meg. Dessuten tar det ikke 45 minutter før sprøyta funker!!

Kommer frem rimelig seint til Haugesund i kveld fordi vi må vente i x-antall timer på Gardermoen, så det blir ingen blogging før etter uttaket i morgen. Er ufattelig spent...


 

2 kommentarer:

  1. Masse masse lykke til! :)
    Tenker så masse på dere i dag og krysser det som krysses kan for at det blir ett behagelig uttak og at dere får ut gullegget <3

    SvarSlett
  2. Håper uttak gjekk bra i dag. Vi reiser til Haugesund i kveld og uttak i måro. Håper det klaffer for oss begge denne gangen. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)