fredag 15. juli 2011

Endelig!!

Fikk telefon i formiddag fra sykehuset, journalen min var klar for avhenting. Synd at den kom nå så sent, ettersom Medicus har feriestengt i to uker. Hadde håpet at søknaden skulle være dem i hende innen ferieavviklingen, men jeg er i alle fall veldig glad for at den er i hus. Søknaden med 14 (!!!) siders utredning blir sendt avgårde på mandag inkludert rykende ferske blodprøvesvar. Så da er vi offisielt i gang da! 
Mulig at vi til tross for at Medicus har ferie til begynnelsen av august kommer i gang med det første forsøket da. Det er ikke lenge til! 

God fredag folkens  :D


Hilsen fra 







 

5 kommentarer:

  1. Så deilig å ha en plan :) Jeg krysser alt jeg har for at dere er i gang om en liten mnd :))

    SvarSlett
  2. Så utrolig deilig da!!!
    Dette gikk kjapt - og er det ikke greit for dere at ting blir gjort som de skal, NÅR de skal, uvhengig av donor?

    Forresten, jeg har fått ny blogg ;) Det er den jeg bruker nå når jeg kommenterer.
    Innlegg kommer på blogg.no om flyttingen når alt er klart :)

    SvarSlett
  3. Flippy: Er veldig deilig å ha en plan, ikke minst å vite at det mest sannsynlig blir et resultat ut av behandlingen ;)

    Pergoberta: Jepp, det er ubeskrivelig deilig! Ikke minst som du selv sier; vi er ikke avhengig av donor på samme måten som vi har vært til nå.
    Har du flyttet permanent over til blogspot?

    SvarSlett
  4. Dette blir min nye blogg - kommer til å skrive et innlegg til på blogg.no bloggen, men det blir blogspot`en som blir mitt tilholdsted fra nå :)

    SvarSlett
  5. Hei på dere :)
    Takk for koselig besøk hos meg å at dere vil følge meg :)
    Min giveaway er desverre over for en stund siden men regner med å dra i gang en ny en om en stund så det er bare å følge med :)

    Ønsker dere masse lykke til med framtidsplanene deres
    Klem Mette :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)