fredag 3. juni 2011

Beklager!

Til dere som vant give-away konkurransen, pakkene ble sendt men jeg fikk dem i retur...Hvorfor? Jo, for jeg mitt surrehue hadde glemt å sette på frimerker! Heldigvis for dere hadde jeg skrevet avsender bakpå konvoluttene, dermed unngikk jeg at dere fikk straffeporto.... Måtte pakke gavene på nytt, ettersom posten hadde forkludret konvoluttene. Så derfor blir de sendt i morgen tidlig, og da inkludert frimerker! 

Ellers består livet akkurat nå jobb, samvær med familien, oppussing, samt litt pleie av en syk Lillemor. Har lagt baby-tankene bakerst i arkivet, og det er helt greit å ha fokus på andre ting som betyr noe for oss. For det tar på at man måned etter måned ikke får det til å klaffe, at man ikke får de to blå strekene på testene man så ivrig tisser på når tiden er inne. Jeg beundrer de som aldri gir opp før de sitter med et barn i armene sine, enten det er egen produsert, laget med litt hjelp eller er adoptert. Vi er ikke slitne og har heller ikke mistet motet, men har tatt oss en aldri så liten uplanlagt pause denne perioden, og det føles som sagt helt greit.

Det regner her oppe i Nord, og det virker ikke som det noen gang kommer til å slutte! Skal vi virkelig få en like elendig "sommer" som vi hadde i fjor?! Da kunne vi telle finværsdagene på ei hånd, og finværet kom helt på tampen, i august. Ikke rart man rømmer til syden, for solbrun blir man hvertfall ikke her i Nord! 

Dessuten får vi ikke malt huset når det er møkkavær...Det blir tydeligvis mer oppussing enn jeg hadde sett for meg, men det baller på seg når man først starter en plass. Ikke hjelper det at jeg jobber i en fargehandel, når varene blir så billige at jeg nærmest får dem gratis. Klart man pusser opp da! Legger med noen bilder av gangen som vi nå er ferdig med, men jeg har ikke fått somlet meg til å ta bilder av resultatet enda. Derfor blir det et par bilder av den fine-fine umalte panelkledde yttergangen, samt et par bilder etter at vi har malt med heftgrunn. Allerede før vi hadde fått på malinga vi skulle bruke, så var det en enorm forskjell. Og det er ufattelig deilig å bli kvitt den mørke og triste gangen. Gangen som er liten i utganspunktet, ser nå dobbelt så stor ut. 
Flere bilder kommer selvfølgelig. 

FØR! Gyselig og vinduet slipper knapt inn noe lys!!

ETTER!

FØR! Dette møtte oss før da vi åpnet ytterdøra....

ETTER! Litt heftgrunn og ting ble mye bedre...


Ønsker dere alle sammen ei riktig god helg!

Fredagshilsen fra Tuppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)