tirsdag 1. mars 2011

Jeg liker posten!!

For det dumper støtt og stadig ting ned i postkassa mi! I dag da jeg kom hjem så var det stappet en pakke ned i postkassa, og den var stor. Glad vi har en postkasse som er over gjennomsnittet i størrelse, for da slipper jeg å dra ned på postkontoret.

Har sagt tidliger at vi bestilte diverse ting når vi testet positivt forrige pp, og dette kommer altså nå. Men sånn går det når man bestiller ting fra det store utland! Pakken som kom idag var altså sendt fra Honolulu på Hawaii. Morsomt! 
Pakket opp med stor iver, og jeg ble på ingen måte skuffet. Stelleveska vår RÅÅÅ! Og det beste med den, den ser ikke ut som en typisk stelleveske, dermed kan den fint brukes til vanlig veske også. Den er smart "innredet" med to lommer inni med plass til bleier/våtservietter/flasker, lomme til stellematta, og en lomme med glidelås for vårt krimskrams som nøkler/lommebok/telefon. På utsiden er det to lommer i front og to lommer på hver sin side. Genialt! 

Gleder meg masse til de andre tingene vi har bestilt også kommer. Ebay er uten tvil vanedannende og veldig spennende, for alt vi har gått til innkjøp av er vunnet på auksjoner. 

Legger med bilder av herligheta:

Skrullerier fra: Tuppen

2 kommentarer:

  1. Den derre baby phat verka var fuckings nick ja, pusa mi!! ;D Skal bli artig å se det som er kommet de siste dagene når jeg kommer hjemmom på snarvisitt på torsdag! <3

    SvarSlett
  2. Heheheh!! Sånn blir det når man har autocorrect på telefonen! Beste var Fuckings Nick!!! fra Honolulu....Hva har han gjort? :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)