torsdag 31. mars 2011

Da er det overstått!

Jeg var sent hjemme i går kveld, og var rett og slett for trøtt til å oppdatere bloggen. Insemineringa gikk kjempefint, og jeg fikk to doser før jeg satte snuten hjemover. Tenker masse positive tanker, for jeg er sikker på at positive tanker påvirker evnen til at spiren skal feste seg. 
Tok min første dose med baby-klister i går kveld og har tatt alle mine doser for i dag. Jeg tar altså 10 dråper i litt vann 3 ganger om dagen.Her skal virkelig ingenting stå uprøvd for at vi skal få verdens beste julegave. Håper og tror at det går veien vår denne gangen! Hadde et kraftig stikk på høyre eggstokk i går, og vet ikke hva det kom av. Men det varte i 10 sekunder, så var det over....I dag er jeg 2 dpo, og det er ti dager til jeg kan teste. Håper at dagene frem til testing går litt kjappere enn de bruker å gjøre.

Ble oppringt i formiddag, og ble bedt om å komme på den første jobben jeg har søkt på. Joda, som sagt så gjort! Jeg skulle i kontraktsmøte, og jeg kan nå klappe meg på skuldra og gratulere meg selv med ny jobb. Egentlig burde jeg juble over meg av glede, men samtidig har jeg litt delte tanker angående denne jobben. For det var ikke den som sto øverst på lista mi, det var nemlig kjøkken/bad designer, men fra den plassen har jeg ikke hørt en pøkk! Og ny jobb må jeg jo ha uansett, og jeg regner med at det går seg til uansett. Det er på en plass jeg vil trives, og jeg får holde på med det jeg liker. Farger og interiør. 

Ja, så hva er problemet da??! Jo, jeg har en kneskade, og har gått med konstant betennelse i kneet i et år, og sluttet i min forrige jobb nettopp på grunn av overbelastning av kneet. Jeg hadde en jobb hvor jeg sto mye rett opp og ned, og det taklet ikke kneeet mitt. Det blir nok ikke like mye ståing i denne jobben, men jeg er likevel litt tankefull. Ikke bare på mine vegne, men og på bedriftens vegne. Plutselig kan jeg ikke jobbe der likevel fordi kroppen min ikke takler det...Og jeg står heller ikke like fritt til å slippe alt jeg har i hendene om det skulle bli nødvendig med flere insemineringer. BLÆÆÆH!
PFT! blåser bort teite og negative tanker, og tenker på alt det positive med denne jobben. Jeg vil få normal arbeidstid, en 9-4 jobb, det er veldig nært hjemme så jeg kan gå dit, det er bare trivelige folk som jobber der, jeg får store rabatter på ting til hjemmet, på toppen av det hele tjener jeg mye bedre enn tidligere!


Fikk forresten mail fra donor i dag, og det var virkelig dagens høydepunkt! Han hadde sendt bilder av sine to donor-jenter, og de var virkelig skjønne. Store blå øyne, små bollekinn, lange øyenvipper og verdens fineste munn. Ble ikke akkurat noe mindre baby-syk av å se bildene av de to praktfulle jentene. Det raslet godt i magen, og jeg kunne bortimot kjenne at egget festet seg! (ja, jeg sa at jeg skulle tenke positive tanker...) 



Sprudlende hilsen fra: Tuppen og lille egget i magen. :D

5 kommentarer:

  1. Lykke til med jobb. Jeg begynte med babyklister en uke før inseminasjonen og kommer til å fortsette å ta det selv om jeg tester negativt om halvannen uke. Jeg kommer til å ta det helt fram til positiv test. Det går ikke an å få "overdose" av det og det er aldri feil å ta det. Det styrker mange sider av kroppen vår som har med fruktbarhet. Det er et homeopatmiddel, noe som mange mener er humbug, og det er vel egentlig så lite virkestoffer i det at det er lik null. Prøvde å lese om dette en gang, og slik jeg forstår det, så er middelet så utvannet at det er så og si ingenting igjen, bortsett fra vann og sprit men homeopaten mener at molekylstrukturen i vannet er endret, og at det er faktisk vannet som gjør helbred. Jeg har valgt å tro på det. Siden slikt har virket på meg før. Jeg lar uansett ingenting være uprøvet. Men jeg anbefaler dere å fortsette å ta det hele tiden. det skader ikke Lykke til og tvi tvi de kommende galematias-ukene og lykke til med testing. Nå blir det spennende om det blir desemberbarn (selv har jeg gitt opp håpet om 2011-barn i det hele tatt.)

    SvarSlett
  2. Tenker masse gode tanker for dere:)

    Blir spennende de neste dagene nå:D

    SvarSlett
  3. Foresten; gratulerer med tittelen "ukens blogg" på blogglisten.net

    SvarSlett
  4. Masse masse masse lykke til, håper virkelig spiren gror seg fast der inni frem til Desember!

    Og gratulerer SÅ mye med jobb! :D

    SvarSlett
  5. These are actually enormous ideas in about blogging. You have touched some nice factors here.
    Any way keep up wrinting.
    My webpage :: latest epl transfer news chelsea

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)