lørdag 10. mars 2012

Jeg elsker det!

Kroppen min er uten tvil i forandring som følge av den lille spiren i magen, og jeg elsker det!

Elsker følelsen av:
-å kjenne at kvalmen kommer snikende når man minst ønsker det.
-at luktesansen er overdrevent god, sitrongele har aldri luktet så godt! 
 -at jeg nesten spyr av ånden til bikkja, makrell i tomat, mais og lukten av smeltet ost.
-at smeltet ost smaker skikkelig yuk! og jeg ELSKER smeltet ost!
(Men jeg klare meg fint uten den osten...)
-at kroppen plutselig krever mat hver 4.time.
(jeg spise ALDRI frokost, nå MÅ jeg ha det)
-at jeg er ubeskrivelig trøtt.
-å ikke klare å sove lenge, vekkerklokke behøver vi ikke lenger.

Det er så deilig å få en bekreftelse fra kroppen på at det skjer noe inni magen min, en liten mageboer er uten tvil i ferd med å lage en skikkelig hybel der inne. Alt virker fortsatt litt uvirkelig, men jo mer spiren påvirker kroppen, jo mer virkelig føles det.

Var så tissatrengt i morgest at jeg ikke rakk å finne frem prøveglasset, så det ble ikke noe testing i dag. Har nå flyttet glasset ved siden av toalettet, så i morgen blir det testing ;) 

I helga blir det bare kos med familien med diverse spill, vi har laget mat og bakt kake så vi er klare for en skikkelig super-søndag i morgen. 


Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld! 


2 kommentarer:

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)