fredag 21. januar 2011

Utålmodighet....

Allerede fått litt ammetåke her i huset, uten å ha noe som helst bekreftet: Testet på nytt etter gårsdagens innlegg (fortsatt negativ), men fant ut at vi testa jo dagen før... Vi trodde det var i allefall to dager siden forrige test!! Hahahahaha!!! Surrehuer det er oss det :)

Vi skulle i utgangspunktet vente til mandag i neste uke med å dra til legen, men tålmodigheten, selvrespekten og  viljestyrken vår var lik null i morges. Derfor endte vi opp med å dra til legen i morges, og vi fikk time kl.13.00
Legen var veldig opptatt av dette med privat donor, og om vi visste om han var 100% frisk og fri for skavanker, han hadde vel helst sett at vi hadde dratt til Stork Klinik. Det var hele tiden en veldig hyggelig og humoristisk tone, så det ble endel latter inne på kontoret. Er faktisk veldig godt å ha en sånn lege, som ikke er så tørr og trist at du bare vil springe ut fra kontoret allerede før du har satt beina innenfor dørene. Ikke minst, han tok seg god tid til å prate med oss. Han hadde det på ingen måte travelt, og det gjorde legetimen vår veldig koselig.

Etter at vi hadde forklart hvor langt Lillemor var på overtid og når befruktningen fant sted, satt han å snurret på "terminhjulet" sitt.  Sitat legen:"jo, alt tilsier vel at du er gravid, jeg tror du er gravid. Jeg er sikker på at dere skal ha barn!.Det vil si at du er 6+1 idag. Men jeg kan ikke si noe helt sikkert før på mandag/tirsdag når blodprøveresultatene foreligger"

En flodbølge av følelser slo inn over meg, jeg ble både kvalm, glad, forelsket og svimmel! Hvorfor? Ærlig talt så vet jeg ikke...men det var vel en reaksjon på det faktum at vi faktisk kan være gravide! :D
Men jeg tørr ikke slippe følelesene helt løs før på mandag eller tirsdag. Nå er det ikke annet å gjøre enn å smøre seg med den berømte tålmodigheta.

Ønsker dere som følger oss en fortreffelig helg!

To be continued.....

Skriblerier fra: Tuppen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)