mandag 12. desember 2011

Hva ønsker DU deg til jul?

Lillemor har i lang tid ergret seg over at jeg ikke kommer opp med noen ønsker til jul. Til hennes store fortvilelse kommer hun ikke på noe hun kan kjøpe til meg heller. Hun påstår faktisk at jeg er verdens vanskeligste å kjøpe gaver til...
Jeg har tenkt gjennom om det er noe jeg behøver, men jeg mangler ingenting. Jeg har prøvd å tenke gjennom absolutt alt! Baderomsskapet er fyllt opp med diverse parfymer, smykkeskrinet bugner av diverse, stæsj til huset behøver vi så absolutt ikke og klær eller sko bør ihvertfall ikke komme innenfor dørstokkene her! Ergo, jeg behøver ingenting.
Jeg kan ikke ønske meg ting bare for å gjøre det...


Mamma har også spurt meg hvilke ønsker jeg har til jul, og jeg har akkurat det samme "problemet" der. Det er altså ikke bare Lillemor som vil ergre seg over at jeg ikke har noen gaveønsker i år. Joda, forsåvidt, jeg kunne ønsket meg penger, men min familie er ikke særlig glade i å gi penger i gave, da det blir for lite personlig. 

Jeg har kun ett ønske. Det eneste jeg ønsker meg til jul kan ikke pakkes inn, og jeg vil ikke få det ønsket oppfylt denne julen, men kanskje til neste år...

Mens jeg har skrevet dette fikk jeg et par ideer! Må innrømme at det hadde vært deilig med litt kroppslig pleie, men jeg er ikke spesielt komfortabel med kroppen min, og da blir det helt fjernt at jeg skal kle meg halvnaken for en fremmend for å få aromaterapi. Da må det bli pleie som ikke innebærerer at jeg må kle av meg klær, slik som napping og farging av øyenbryn. Kresen? Neida, bare forferdelig dårlig selvtillitt! 
Det andre jeg kom på at jeg lenge har vurdert å gå til innkjøp av, er slike treningsmanualer, for da kan jeg trene hjemme...

Hva ønsker DU deg til jul?


Hilsen fra

5 kommentarer:

  1. Hehe, kjenner til "problemet", men i år har vi løst det med å kjøpe tur til Egypt, og den er både fra oss sjøl og fra pappa :)
    Ungene ergrer seg over at jeg fortsatt bare ønsker meg snille barn...

    SvarSlett
  2. Kjære dere... Jeg har ikke fått lagt igjen noen kommentar på lenge grunnet totalt kaos, dårlig nett and so on. Men jeg har likevel fulgt dere, og jeg ble så lei meg da jeg leste om IVF forsøket deres. Det skulle ikke vært mulig å ha en så lang, kronglete og vond vei å gå :( Jeg vet dere hadde den fulle og hele troen, og det hadde jeg også - på alle mulige måter.

    Å forstå meningen med slik uflaks (ja, for feil match på donor er tvers igjennom uflaks) er vanskelig. Men jeg har lest om flere som har hatt mange forsøk si at nå skjønner de meninga med det. Hadde det lykkes før hadde de ikke sittet der med akkurat den babyen som var ment for de i armene sine. Og jeg tviler ikke et sekund på at dere veldig snart vil sitte med de samme tankene selv - og den perfekte babyen deres i armene ♥

    God klem til dere begge!

    PS: Hva jeg ønsker meg til jul? Må nok bli det samme som deg. Den som ikke kan pakkes inn, og som ikke kommer denne julen... Sukk.

    SvarSlett
  3. Dette problemet er det samme hvert år ;)
    Nei som du så ønsker eg meg penger...og det penger som skal gå til prosjektet vår, det samme som deres. Men min familie er som deres, dei er ikkje så glad i å gji penger, og får vi det så er det form av gavekort.
    Har igrunn sagt til mannen at vi skal kanskje bare legge dei pengene vi hadde teinkt å kjøpe noe til hverandre for tilsides og heller bruke dei når vi får råd til et nytt forsøk.

    SvarSlett
  4. Julegaver, ja... Ønsker meg i grunn ikke noe spesielt til jul. Men jeg ønsker meg en POSITIV test i romjula ;)

    SvarSlett
  5. Denne jula er det litt store gaver på ønskelista mi: kjøleskap, tørketrommel, barnesete til bilen, tripp-trapp stol osv :P Men det er ting jeg ikke regner med å få i gave, men kommer til å kjøpe selv. Så til venner og familie har jeg ønsket meg blant annet paiform, salatslynge, servise, regntøy, støvler og gavekort på klesbutikker. Synes jeg har vært flink til å komme med ønsker i år ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)