onsdag 18. januar 2012

En liten endring.

Siden mensen var passe skrudd tok jeg rett og slett ikke sjansen på å tro at alt var normalt. Tok derfor en kjapp telefon til Hfs her om dagen, og det ble litt endringer i planene. Hadde sett for meg at alt kom til å bli flyttet frem en uke, men heldigvis ble det ikke det. Det er vinterferie i uke 9, og det kunne ikke passet bedre å få uttak/innsett den uka. 

Dette er altså endret:

Forsøk: nr.1, 2.gang
Oppstart spray: 28.januar. Endret til 1.februar
Oppstart gonal-f: 15.februar
Ultralydtime: 24.februar

Uttak/Innsett: uke 9

Ellers forholder vi oss til de datoene som er satt opp, og teller dager ned mot spraystart. Skal innom apoteket i morgen med reseptene slik at de kan bestille inn det vi behøver, mulig de må printe ut noen kvitteringer til meg også. For etter en gjennomgang av kvitteringene jeg har i mappa mi, kom jeg frem til et beløp på litt under 5000,- men etter å ha sett på klistrelappene på reseptene ble summen 7700,- det er altså 2700,- jeg ikke klarer å finne kvitteringer for! Håper de kan printe ut kvitteringene....
Ettersom dosen er økt på gonal-f denne gangen kommer vi over 15000,- grensa før jeg har fått hentet ut alle de ulike medikamentene. Kvitteringene på kommende kjøp skal i alle fall oppbevares i mappa denne gangen, og ikke på midlertidige "smarte" plasser.



Gjorde et innkjøp idag, noe jeg egentlig er helt i mot, men en nødvendighet. Vi har kjøpt inn en ny vekt. Er greit å holde styr på kiloene fremover om det skulle vise seg at vi blir gravide. Var passe nervøs over å gå på vekta siden jula fører med seg masse god mat og snop. Hadde heldigvis ikke gått opp ett eneste gram! 

Vi hadde en annen baktanke med den vekta, vi skal nemlig ned i vekt begge to, og da er det greit å følge med om vekta går rette veien. Ingen av oss har satt oss noe mål i kilo, men heller at jeansen som ligger innerst i skapet skal sitte fint på. Er ikke videre kledelig å se ut som ei dårlig stappa pølse! Kommer til å veie oss hver tirsdag, og oppdaterer på bloggen for å holde styr på det. Begge er veldig motiverte for livsstilsendring og mer mosjon, så dette blir morsomt!



3 kommentarer:

  1. Jeg krysser alt jeg har for dere på dette forsøket. Spennende med økt gonal dose!
    KlemKlem :-)

    SvarSlett
  2. Da ligger oppskrift på suppekur ute på bloggen min. Lykke til om dere velger å prøve den!

    Gleder meg forøvrig til å følge forsøket deres. Ikke lenge til oppstart nå! :-)

    SvarSlett
  3. Krysser det som kan krysses for dere!! :)
    Dette vil gå riktige veien vet dere ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)