tirsdag 7. juni 2011

Det føles så bra!

Ting føles rett og slett generellt bra til tross for at sykdom og smerte preger livet vårt akkurat nå. Selv om formen til Lillemor fortsatt er elendig, og kneet holder på å ta rotta på meg, så føler jeg at alt er veldig bra for tiden. Vi pusser opp i huset, og vi kommer til å holde på med enda mer oppussing utover sommeren både innendørs og utendørs! Vi har store planer med ombygging med flytting av trappa som går ned i 1.etasjen og bygging av altan. Den altanen vi har per i dag, er rett og slett bortkasta! Han som bygde huset må ha vært på en anne planet da han bygde, for vi har NULL sol på altanen....Så den blir nesten ikke brukt, men det er kanskje forståelig. 
Jeg gleder meg stort til å få huset slik vi ønsker det. Gangen ble forresten fantastisk bra, men jeg mangler den siste finishen med knagger, kurver og nøkkelskap. Legger ut bilde når alt er på plass.

Mens dere venter på oppdatering på prosjekt entrè, så kan jeg like gjerne legge med bilder av badet vårt som ble ferdig like før jul. 

Koselig å ligge i badekaret å ha utsikt mot dette....

Jeg var på jakt etter en gammel stige, men jeg fant ingen. Dermed snekret jeg liksågodt min egen.         Bare så det er sagt, den skal males hvit ;)

Ellers så har de siste dagene på jobb vært over gjennomsnittet på trivselsskalaen. Ikke at noen av mine medarbeidere er årsaken til det. Men vi har hatt voldsomt mye kunder i butikken, og jeg har virkelig fått utfolde meg på det kreative plan samt fått gitt en personlig service og veiledning jeg mener alle kunder fortjener. Ikke minst har jeg fått flere tilbakemeldinger fra kunder om at de var veldig fornøyd med servicen og all hjelpen de hadde fått, at de garantert skulle komme tilbake. Det er da man får det godt i hjertet når man får slike varme ord, for da VET man at man har gjort en god jobb.
Jeg har storkost meg på jobb.

I morgen er det sånn cirka 19 dager til eggløsning, og da får vi håpe at vi har lykken på vår side. Har full nedtelling for tiden, men jeg tenker ikke på baby-making hele tiden slik som jeg gjorde for litt over en måned siden. Har vel på en måte fått ett litt mer avslappet forhold til det, og det er helt sikkert bra.


Klemmer fra Tuppen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)