torsdag 22. januar 2015

Bekymra

En skikkelig blåmandag i dag, og det på en torsdag. Tuppen er på sykehuset, grunnet sterke smerter i eggstokker og livmor, og årsaken vet vi ikke enda.

Plutten er nesten nyvåkna, så han ser litt Karsten og Petra før vi skal ute å leke litt i snøen. Middagen tar vi når vi kommer inn igjen.

Masse spørsmål som suser gjennom hodet nå, håper og tror at alt ordner seg, at Tuppen kun er overstimulert og har ekstra vondt fordi det er 2 egg der inne... Men er ikke det altfor tidlig uansett å merke konsekvensene av? Jeg vet ikke, vet bare at det river og sliter i hjertet at Tuppen ikke kommer hjem etter jobb i dag..

Kl 1812:
Har akkurat fått en telefon fra min kjære, hun blir operert i kveld, for de klarte ikke å se om hun hadde vridning på eggstokkene. Hun er uten tvil overstimulert og har blødninger fra eggstokkene. Hun skal gjennom en kikkhullsoperasjon, så om jeg får noen flere oppdateringer fra henne før i natt, vet jeg ikke.

Kl 1852:
Kjæresten min ringte i full fart, ble trilla ned til operasjon nå.

Kl 2132:
Fikk sms fra min kjære, de var ferdige med operasjonen kl 2030, og hun var nå kommet tilbake til avdelinga. Eggstokkene var ikke vridd, men hun hadde mye veske og blod i buken, så de brukte 1,5 time på å tømme buken for veske...

Dette var dagens siste oppdatering!

Når det kommer til overstimuleringen, så så de det på innsett i går, men Tuppen følte at hun var lite overstimulert i forhold til de andre gangene hun har fått innsett, og derfor fortsatte de. Haugesund fertilitetssenter er dyktige mennesker som vet hva de driver med.

Klem fra Lillemor som savner Tuppen sin <3

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kjipt at hun skulle oppleve dette da! Men, mtp den overstimuleringen, så ikke de det i går vet innsett? (evnt ved uttaket?).
    Håper alt går bra, og at de to små eggene som er satt inn, klarer seg gjennom dette!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tviler ikke på at de er flinke :) jeg aner ikke hvordan dette med overstimulering funker... Var heller understimulert da vi lagde mini. Kan man gå fra å være bra ved uttak/innsett, til å bli dårlig etter innsett?

    Dumt spørsmål, det kan man jo tydeligvis :-/
    Håper alt går bra, og masse god bedring!

    SvarSlett
  3. De så det på innsett i går, men Tuppen fortalte de at hun har vært verre før. Kan være hun egentlig ikke har vært verre før, men at uttakene var så harde og at derfor hadde hun mer smerter ved innsett. Om du skjønner hva jeg mener...

    Tusen takk, krysser fingrene for at eggene svever inne i livmora til Tuppen og bare leter etter den perfekte plassen å synke seg inn i! <3

    SvarSlett
  4. De så det på innsett i går, men Tuppen fortalte de at hun har vært verre før. Kan være hun egentlig ikke har vært verre før, men at uttakene var så harde og at derfor hadde hun mer smerter ved innsett. Om du skjønner hva jeg mener...

    Tusen takk, krysser fingrene for at eggene svever inne i livmora til Tuppen og bare leter etter den perfekte plassen å synke seg inn i! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du skriver noen ord til oss :)